Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

Elektrika v cabriu - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
82.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 8.6.2006 - 11:18:56

Šíša: jo, veprostred je normalne a na krajich na dorazy ... no ale to mi v cabru nefungovalo jinak bych to tam mel
81.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 8.6.2006 - 11:01:43

hanzi: sice nevím, co je normální tlačítko, ale jak píšu, máme na řidičovo okno jedno tlačítko, co je vlastně čtyři tlačítka za sebou
80.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 8.6.2006 - 10:54:07

Šíša: no ja zkousel to tlacitko z normalni 19 a to s dorazama neslo
79.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 8.6.2006 - 10:42:11

Jinak občas jsme použili tuto jednotku na dojzdy
78.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 8.6.2006 - 10:39:36

don Chrochte: mno to jo. Ale když je tam jen jeden kontakt, jak to pozná, že chceš normálně jen "lehce posundat", nebo dojet na konec? Že by nějakej časovač, co po určité době přepojí na "dojezd" na koncák? V R19 máme dojezd taky na řidičovo okno, ale tam je klasická kolíbka přepínač a dojezdy maj vlastní talčítko, takže jakoby čtyři tlačítka zasebou: dojezd nahoru - normál nahoru - normál dolu - dojezd dolu. U fordů v práci je to zase dvojitej kontakt na směr dolů(jak u foťáků: namáčkneš - jede dolu, domáčkneš - jede na koncák). A dodělávané krabičky to maj na jeden kontakt, tam hlídaj čas zmáčknutí tlačítka. Jen mne napadlo: doma mám jedno relé na 12V, ale kontakty má s nulovou polohou: je přepínací, ale v klidu není sepnutej ani jeden pár. A cívka má tři vývody(zem - sepnout jeden kontakt - sepnout druhej kontakt). Mám ho doma už dlouho a nejsem schopen je sehnat(všude maj jen klasický přepínací s jedním párem vždy sepnutým), netušíš, kde by se dali sehnat? Docela by to bodlo
77.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 8.6.2006 - 10:30:17

Šíša: to by chtelo. Na Bestieho camaru je to z vyroby na okne u ridice. Tam je to teda delany pres klasicky jednoduchy tlacitko a kdyz to podrzis dyl, tak muzes pustit a okno sjede na na doraz.
76.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 8.6.2006 - 10:17:57

don Chrochte: zkusím kouknout, kolik by vyšel takovej "rychlej" bimetal. Pak by to stačilo ho šoupnout do zpětné vazby relátka a za cca 50,- relé + bimetal bych měl super dojezdy Motor okna bere cca 3A v chodu, zkratovej proud jsem ještě neměřil. Ale asi by to taky chtělo dvojitej spínač: lehce zmáčknout - normální chod. Domáčknout - na dojezd
75.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 8.6.2006 - 10:12:01

don Chrochte: to já to mám taky přímo na motoru od střechy, ale přístup je tam výbornej, že Akorát když jsem jí vybavil, tak je rozeplá tak na 10s, se střechou prostě nehnu. Jak jsem byl poprvé vyděšen, dodělal jsem to, ozkoušel a najednou ee, střecha nejela Ovšem pakliže by to mohlo býti řešený bimetalem, tak by mne pak zajímalo, co je v těch krabičkách, co si můžeš dokoupit na dojezdy Protože nepředpokládám, že dva bimetaly by stály těch +/- čtyřista Ale zase co znám já, tak u něch se dá štelovat ta citlivost, to asi jen bimetalem nepůjde
74.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 8.6.2006 - 10:03:23

Šíša: Baron ma tendle bimetal vehement primo na motoru od strechy, asi aby na nej byl spatnej pristup :))
73.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 8.6.2006 - 10:02:23

Šíša: no na baronovi to tak je. a tu prodlevu sem postrehl teprve kdyz jse se hooodne snazil. je tam zapojena leva a prava pulka okynek pres zvlast okruh.
72.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 8.6.2006 - 08:53:53

don Chrochte: tohle sice mám na střechu, ale u oken by to asi nešlo, ne ta pojistka má nějakou dobu než se ochladí a znovu sepne. A jak jsem týral fordy u nás tak makaj jak steklý, na koncák dolu, hned kousek nahoru a zase dokola Ale kdyby byla pojistka, která po vybavení(rozpojení obvodu) se zase za velmi malej čas vzpamatovala, tak by mi to bodlo bo bych si ty dojezdy udělal jednodušeji, anebo bych nemusel utrácet 450,- za obousměrnej dojezd
71.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 8.6.2006 - 08:35:01

Tak fordí tam má elektorniku. Koukám že pokrok nezastavim, já byl dycky zvyklej na pojistky z bimetalu kerý se při velkym odběru rozpojej a při ochladnutí zase sepnou
70.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 8.6.2006 - 08:23:01

djfunny: díky, ale relé již nepotřebuju, bo jsem to udělal jinak. Parkovačky/obrysovky jsem udělal standart a potkáváčky připíchnul na signál z altíku, aby při startování ještě nesvítili a po nastartování se rozsvítili(šetřím baterku) Dojezdy u esca(prostě u fordů) jsou řešený velmi zajímavě Fordi protě maj dojezdy jen dolu, nahoru ee. I u new focuse je to stejně, jen dolu mm Jestli se nepletu, tak dojezd se standartně nedělá s mechanickýma koncákama, ale je to něco na způsob momenťáku(nadproudové pojistky??). Prostě na motoru je pověšená nějaká elektronika, která měří odběr - proud - motoru. Motor když jede, tak bere nějakej proud. A když okno dojede, tak vlastně motor začne brát zkratový proud, který je větší než nějakej ten v provozu. Tudíž elektronika to vyhodnotí jako dojezd/nějakou překážku a odpojí napájení do motoru. U některejch dojezdů, které si můžeš koupit jako modul, je i propojka/ky, kterou nastavuješ citlivost. Na tomhle pryncipu fungujou vlastně i ochrany proti sevření oknem. Ty máš dojezdy na všech čtyřech oknech origo, nebo jsi si to tam nějak dobastlil?
69.
djfunny

Příspěvků : 315
datum : 8.6.2006 - 00:42:11

Šíša: cauky, kdyz jsem koupil kabro tak mi zadni okna sli silene pomalu nahoru a to u spolujezdce vzadu se obcas i zaseklo, stacilo rozebrat promazat a jezdi jako nove :) jak shanis to rele tak bych ti mohl dodat co se dava do novych oktavek... ale neptej se odkud je mam jen by sis ho zrejme musel torchu upravit, nicmene ja s nema uz v aute mam zarizeno par veci jeste kdyz se vratim k tem oknum nevis jak sou resene dojezdy? ja to obhlizel jen trosku a na moc veci jsem neprisel, jen ze ri stisku tlacitka se sepne relatko ktere stahne okynko dolu, kdyz je dole tak to asi pul sekundy ceka a pak vypne relatko coz je fajn ale to same by se mi libilo i nahoru protoze pri zavirani musim ty 4 tlacitka drzet dokud se okna nezavrou a to me docela vadi nevim proc tam nedali ty dojezdy i nahoru
68.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 4.6.2006 - 22:12:23

Tak jsem se připravil na bodový systém: po prozkoumání pojistkovky/reléovky jsem zjistil, že moje cábro je asi severská verze bo je na něm příprava na dení svícení - po zapnutí zapalování se rosvítí automaticky obrysovky a potkávačky se zapojí do série(normoš jsou každá normoš na 12V a zem), tj každá svítí na 6V(nenamáhá to tak baterku a šetří žárovky) a nemusím se o nic starat Sice nejdou v té chvíli mlhovky/dálkový(ale "světelná" houkačka jde), ale při notmálním zapnutí světel je vše ok. Ale aby ford neměl něco jinak ... tak musím sehnat jeho modré relé, bo je jinak dělané unitř a jinej rozměr. No vždy něco jinak Taky jsem objevil kompletní přípravu na přední mlhovky, jen jsem nenašel konektor v motorovém prostoru(ale z pojistkovky to tam leze, tak kde je kuva ten konektor ). Máte tu někdo origo mlhovky na MkV/VI, kde je konektor? A ještě jsem si pohrál se stahováním oken: při sepnutí jednoho spínače stáhnu/natáhnu všecha čtyři okna jendím talčítkem u řidiče. Stahujou se všechny stejně rychle ale při natahování mi nějak zadrhává okno u řidiče, takže tři jdou stejně rychle nahoru, ale to řidičovo nějak nestíhá(tak o 5 - 8cm) Zajímaví to pohled
67. Re: lambda
Danielson

Příspěvků : 1646
datum : 9.5.2006 - 23:33:38

Šíša: pssst...
66. Re: lambda
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 9.5.2006 - 22:52:22

Danielson: jako myslím tím to, že projdu Emise a lambda tam stále nebude, již jsem na Čt objednán
65. Re: lambda
Danielson

Příspěvků : 1646
datum : 9.5.2006 - 22:34:03

Šíša: jen řeš
64. Re: lambda
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 9.5.2006 - 22:12:26

Danielson: to chce letlampu uvidíme, zatím na to kakám, vyřeším jinak
63. Re: lambda
Danielson

Příspěvků : 1646
datum : 9.5.2006 - 21:46:14

Šíša: pájet nejdou....zkus to,ale nám se to nikdy nepovedlo....asi je to trochu jinej drátek......
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0137 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů