Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

STRECHA - zobrazeno podle času

Moderátoři tématu: Sponik, Newmik
Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
343.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 6.4.2006 - 23:44:30

Sponik: tak mě můžeš... budu na nemocenský, ale ivetky se ani nedotkneš a eště jí zaplatíš řidičák aby mě měl kdo vozit
342.
boledo

Příspěvků : 286
datum : 6.4.2006 - 23:08:22

Sponik: drnak!
341.
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 6.4.2006 - 21:12:56

hanzi: ti zlámem ruce i tvojí dráhé polovičce a hned budeš mít pohon stahovní pokaženej
340.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 6.4.2006 - 18:59:15

tak jak tak na vás koukám tak ani vám už nezávidim a spíš vás lituju... jsem rád že ro mam ručo a aspoň se mi nemůže posrat stahování
339.
uncle Igor

Příspěvků : 10411
datum : 6.4.2006 - 18:01:23

Šíša: Skvěle popsané!!! Za ty roky už jsem různé odvzdušňování a dolévání praktikoval několikrát, ale i přesto, že to bylo odvzdušněné, tak to čerpadlo přestalo mít jakoby sílu tu střechu natáhnout a z čerpadla se i při jednom natáhnutí kouří (!) Ono to má sílu tu střechu stáhnout (s kňučením), ale už nezvládne ji natáhnout...
338.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 6.4.2006 - 01:26:45

PacBoy: mnoo, nemám digi foto, tak nevím. Ale na Tempu můžem probrat řádně. Jinak: na pístnice se dostaneš jen po sundání bočních tapecáků vzadu. A ty sundáš, když sundáš opěrku hlavy na zadní sedačce, takže je lépe to vyndat celé(sedák+opěradlo zad(to sklopné)+opěrku hlav). A to musíš odšroubovat zadní pásy dole, bo jdou skrz opěrku hlav. O do té opěrky hlav jsou přichycený ty plastový "blbince", kam se zkládá střecha(jeden šroubek je přímo v té prohlubni zboku do opěrky->krátký křížový šroubovák nutnost). Taky se budeš snažit odhrnout boční díly střechy vevnitř-> ty jsou uchycený na podběhu do takového plastového držáčku pomocí drátěného táhla a do střechy je to zastrčené v gumě, o kterou se opírá zadní část zadního okýnka... Prostě mám na mysli se zbavit(odchlípnout) vnitřího dílu střechy, která je mezi bočníma okýnkama a zadním oknem. Dotaz: taky máte zadní okno jen v jedné vrstvě potahu a vidíte jeho konstrukci(rám) a pruhy, co ho přichycujou? Prostě je to tam bez vnitřího dílu(např né jako na stropě a bocích)? Mno a pod tím uvidíš konstrukci vodící kolejnice, nějaké ty vodíci lišty, klouby a horní konec pístnice. Ten je volně v čepu, proti vypadnutí zajištěn pojistkou. Lepší je vyšroubovat čep z konstrukce střechy, 13ka klíč. Druhej konec pístnice je na držáku na podběhu. Pístnice má býti na šroubu volná, naopak ten šroub je pěvně přichycen do podběhu. Odmontovával jsem to a kakal se stím v poloze střechy tak cca nakolmo k autu, pak jsou vidět/přístupné i klouby té první části(co se zvedne od rámu). Když si to budeš chtít vyndat, tak čerpadlo je na dvou šroubech v kufru, asi 10ka klíč. Odpojíš konektor, vytáhneš pístnice a hurá do dílny. Pak to rozpojíš(je to fest utažené a ahdice sedí na konusu, takže ikdyž povolíš převlečnou matici, držej), profoukneš hadice, vystříkáš olej z pístnic(parkrát je protáhnout tam/sem), vypustíš čerpadlo(odšrouboval jsem celej ten průsvitnej zásobník(4šroubky, jde to sundat ztuha, je tam "O" těsnění, celé vyčistit). Ještě jesm rozdělával čerpadlo, ale nedoporučuju, myslel jsem si, že je již na odpis potom, co jsem ho rozebral . Poskládáš, pístnice do dolní polohy, čerpadlo dáš "na ruční pohon"(tím "T"čkem) naleješ hydrauliku na max a ručně natáhneš pístnice. POZOR, musíš makat oběma najednou, jinak si budou předávat ten vzduch mezi sebou, když s nima budeš makat střídavě. Pak stáhneš, Nespěchej, nějakou dobu trvá, než nasajou ten olej(jelikož to bylo otevřené a tudíž plné vzduchu). Takhle asi dvakrát zasebou. Kdýž jsou dole zkontroluješ hladinu a případně doplníš. Pak to dáš "na motor"(zvřeš Tčko) a mrskáš s tím motorem(do motoru vedou dva dráty, maká to tím směrem, jak tam přivedeš plus a minus(když je dáš obráceně, jede to na druhou stranu ). Motorem tím mrskáš několikrát do té doby, až než to má po celou dráhu pohybu stejnej zvuk(prostě tam nesmí býti žádný pazvuk, něco jako "vrzání kombinované se skřípáním" -> to je vzduch v systému když prochází čerpadlem). Podotýkám stále, musí makat obě najednou a je dobré spojit obě pístnice dohromady, jak dole, tak i na pracovním konci(když je nespojíš(ty táhla), tak každá pojede jinou rychlostí(protože ke každé vedou jinak dlouhé hadice -> ta z delšíma(strana spolujezdce) se bude opožďovat jak nahoru, tak dolu. Ale to neva, v aztě při přiděláni se to vyrovná a nic se nekříží). Já je nejdřív nespojil a pořád mě deptalo, že jede každá jinak. Požadavek je, aby až s tímhle skončíš, tak aby obě pístnice byly tvrdé, prostě když budeš tlačit/tahat pracovní konec, tak se nesmí hnout/pružit. Pakliže pruží, je tam stále vzduch(v trubkách/pístnicích). Tohle jsem dělal jen proto, že v autě nic není, jen sedačka a volant, takže jsem to mohl udělat. Jinak namontovanej systém se odvzdušní podobně: stáhnout střechu -> dolejt na max -> ručně natáhnout/stáhnout -> zkontrolovat hladinu(chvilku počkat, než se to podtlakem doteče všude) -> několikrát natáhnout/stáhnout motorem(u forda uváděj min 5x) až než bude "stejnoměrný konstantní zvuk bez nějakej pazvuků v pruběhu pohybu, takové to "vrzání/skřípění"(jak jsem psal, je to vzduch přes čerpadlo) -> na konci při stažené zkontrolovat hladinu. Jinak olej je tam klasika hydraulickej "žlutej", označení již nevím, ale zkládalo se z několika písmen a snad dvojciferného čísla, něco jako xxxxYY Litr +/- 40,-Kč, věšlo se mi tam asi decka až dvě(ale bryndal jsem tak přesně nevím ). V každé prodejně s hydraulikou vědí. Jinak bacha na hadice, respektive koncovky: je to moc malej průměr, vnější 6mm, světlost snad 3mm. Ustříhnul jsem si dvě koncovky(bo se mi nelíbila ta hadice u nich) a hle, nikde(alespoň Tce a UL) mi nebyly schopni to nalisovat z5, bo že je to moc malej průměr. Tak jsem opatrně odstranil ten převlečnej prstenec, okncovku s vnitřním žebrováním si nechal, zarazil do hadic a přez hadici zajistil lisovacíma svorkama na vzduchotechniku(takový prstenec s dvěma výběžkama po stranách, které se zmáčknou kleštěma). Drží to ok, tlak tam zas tak velký není. Mno, to je zatím vše, zbytek zas v jiném díle nebo na Tempu, asi vemu i zbytek toho hydraulického oleje
337.
PacBoy

Příspěvků : 3126
datum : 5.4.2006 - 22:40:14

Šíša: mohl bys mi prosim poslat (treba tady nebo do vzkazu) presny popis ... co kde kdy a jak ... nejak, abych to dokazal i ja - napul technicky typek ;o) ... osefovat ... cely ten mechanizmus vrze a vydava takove zvuky, ze cekam, kdy se to zlomi ... tak by se mi libilo to nejak osefovat ;o) ... a myslim tim kompletni navod - jak se dostat k mechanismu, co vsechno musim sundat ... a podobne ;o)))) dekujuuuu ;o) ... a nemusi to byt hned ... staci klidne casem ;o) ...
336.
Morti

Příspěvků : 20663
datum : 5.4.2006 - 21:17:28

Jimmy: To my máme takhle Boba přikrytého celý rok:))
335.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 5.4.2006 - 21:09:15

Tak jsem si dodělal střechu, myslím mechanicky. Vypustil náplň(stejně jí tam moc nebylo ), profouknul hadice, vyčistil čerpadlo, znova sestavil, naplnil čerpadlo, promazal mechanizmus střechy a podle návodu, co jsem tu dříve dával, střechu odvzdušnil. Tak a teď se mi zavírá cca 1cm od rámu okna za 10.5s
334.
Jimmy

Příspěvků : 51
datum : 15.3.2006 - 18:56:37

Tak kouli prachu přes zimu jsem řešil takto Nechtělo se mi na jaře celou střechu drhnout kartáčem. PS: O ten koberec vpředu mám normálně opřené kolo.
333.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 14.3.2006 - 16:37:22

L.D.C.: cece, to mas asi to samy, co ja :)
332.
Fikux

Příspěvků : 2557
datum : 14.3.2006 - 16:30:30

L.D.C.: wow díky moc to je přesně to co asi budu muset pořídit a nebo možná sjedu rovnou po zimě do toho jejich čistícího centra a nechám to tam vypucovat celý ... přeci jenom po zimě v garáži to je koule prachu
331.
uncle Igor

Příspěvků : 10411
datum : 14.3.2006 - 16:01:57

Fikux: Moje osobní vynikající dlouholetá zkušenost (pokud máš tedy látkovou střechu) je se značkou Sonax. Je to přípravek přímo na údržbu střechy jako mechanický rozprašovač. je to špica - nastříkáš na střechu, necháš chvíli působit a ten bordel ze struktury látky úplně vyšumí ven. Potom je třeba to velmi důkladně opláchnout pod tlakem (případně i podrbat milou stříšku kartáčem) a bacha na lak. Doporučuji!
330.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 14.3.2006 - 14:21:54

Fikux: ja na to koupil obyč impregnaci na boty a jednou měsíčně to nastříkam... ale spíš je to jenom pro dobrej pocit a mysllim že to moc nepomáhá... mám pod tou horní vrstvou ještě jednu z matroše co se používá na autoplachty a už mi tam neteče
329.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 14.3.2006 - 13:29:27

Fikux: popr. prohledej tohle forum je tu "jen" 331 příspěvků
328.
Fikux

Příspěvků : 2557
datum : 14.3.2006 - 12:02:12

Newmik: ok zkusim pohledat dík
327.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 14.3.2006 - 11:48:58

Fikux: podle materialu strechy se da pouzit hodne veci...tady ve foru je na to nekde rubrika (kdyz ji neuvidis tak si dej nahore zobrazit neaktivni temata)...ale je lepsi special pripravek
326.
Fikux

Příspěvků : 2557
datum : 14.3.2006 - 11:46:21

Newmik: mám pocit, že mají snad nějakou pobočku ve Kbelích jestli si to dobře pamatuju, tak se tam zkusim zastavit jestli by mi to připravili na sezonu :o) ale někdo mi řikal, že na střechu jsou dobrý impregnační spreye na boty
325.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 14.3.2006 - 11:31:54

Fikux: jj...Sonax by mel byt goood
324.
Fikux

Příspěvků : 2557
datum : 14.3.2006 - 11:30:13

Pet: no když tak si ho nechám jako poslední variantu, kdybych nenašel nic v Praze ... ale teď mě tak napadlo, že asi něco podobnýho jako ty píšeš by mohli umět v těch ručních myčkách Sonaxu nebo jak se ta firma na auto kosmetiku jmenuje
| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0096 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů