Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

PODVOZEK - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 1 | 2 | |
20.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 19.9.2005 - 20:23:25

Newmik: Takže: číslo motoru - JD08241 typ převodovky - L typ auta - GKA výrobní závod - Ford Deutschland (vlastní produkce) montážní závod - Rheine Tak asi tak
19.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 19.9.2005 - 20:09:14

Newmik: to máš rovnou ve VINu - ve velkém techničáku by měl býti určo kompletně napsaný, v malém nevím. Jinak existují dekodery VIN - ty Ti řeknou toho nejvíce. Zkus třeba na www.fordfans.cz. Jinak co kdyby jsi ho sem napsal, asi je začnu zbírat, abych věděl o těch modelech, co mám vyhlídlé, něco více Děkuji
18.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.9.2005 - 19:48:39

http://cgi.ebay.de/SPORTFAHRWERK-Ford-Escort-Cabrio-ALF-5-83-7-90-NEU_W0QQitemZ7999579196QQcategoryZ44153QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/Sportfahrwerk-Ford-Escort-III-IV-ca-60mm-Bj80-90-NEU_W0QQitemZ8001009392QQcategoryZ44153QQrdZ1QQcmdZViewItem
17.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.9.2005 - 16:55:38

lidi...jak zjistim jaky typ auta mam? neni to v technicaku..jak teda zjistim jestli mam ALF/ALD/GAA/GAF/GAL/blablabla??? a jakej by byl problem dat podvozek z jednoho typu na druhej...diky
16.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 16.9.2005 - 16:16:39

daniel: kua, tak teď jsem na rozpacích jak to bylo myšleno
15.
pavouk

Příspěvků : 3456
datum : 16.9.2005 - 15:26:21

daniel:Protože je to tvůj kamarád
14.
Rebel Daniel :-)

Příspěvků : 2337
datum : 16.9.2005 - 15:23:59

Šíša: proč ty nejsi moje přítelkyně??
13.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 16.9.2005 - 09:52:19

OSLIK: no klidně můžeš kecat, od toho je debata a velmi rád přivítám konstruktivní kritiku a názory Jinak si myslím, že je kua rozdíl, jestli -15mm(to je docela i v poho a dá se to přirovnat k jízdě s nákladem, třeba tchýní ) ale jak už si spousta lidí udělá flexa tuning -40mm a více, tak to je na standartní tlumiče trošku silné kafčo. A taky nezapomeň, že si můžeš koupit standartní tlumiče za 800,- Kč v akci(na Esco jsem viděl na vlastní bulvy ) a nebo taky standartní tlumiče za cca 2500,- Kč/kus. A tam už bych řekl bude dost slušnej rozdíl (... asi jako že si někdo koupí 4kanál zesík 600W za 2500,- a jiný 2kanál 150W za 9000,- s dvakrát větší hmotností-> který bude lepší Ale to je jen jako příklad...) K jízdním vlastnostem: že to mělo dobré jízdní vlastnosti? OK, může býti, ale vesměs je to i subjektivní dojem, že? A že by měla Tvá varianta(standartní tlumič + nižší pružina) jízdní vlastnosti stejné jako origo snížený a odladěný podvozek...? To vážně nee, sorry. Mohlo je to mýti dobré, to klidně, ale origo podvozku se to nevyrovná. A pokavaď Ti to tak dlouho vydrželo je jen Tvoje plus(i pro peněženku ) a asi to nebyly "šlupky" tlumiče A nějak mi furt nejde do kebule: proč by jinak výrobci dělali různé varianty na různá pružiny? Když přece tlumič pracuje nejlépe v nějakém rozmezí pohybu(pracovním rozsahu), má určenou tuhost, velikost tlumení, rychlost "odezvy" a k tomu odpovídá daná pružina s vlastní frekvencí, tuhostí, charakteristikou... Nehledě na to, že i snížené/tvrdší/sportovní pružinaý nemusí býti vinuty "normálně"(jednoduše jako klasické), ale většinou jsou tam i různá stoupání a průměry jednotlivých závitů a tím pádem má ta "nová" pružina úplně odlišnou charakteristiku ve svém pracovním rozsahu a tlumič na to musí býti taktéž optimalizován. Jde přece jen o oscilátor s nuceným tlumením... Řekl bych, že výrobci tomu docela rozuměj A proč na našich(tedy zatím jen vašich ) vymazlených cábech používat "slátaninu"(sorry za pojmenování, ale připadá mi to tak) se sníženýma/tvrdšíma pružinama a standartním tlumičem(který už taky nemusí býti moc zdráv) místo toho, aby se mazlíkovy dopřál sladěný a origo nízký podvozek. Přítelkyni kterou máte rádi taky neodbydete jen tak něčím PS: sorry, za slohovku, neopravovat češtinu(v JAVA nejsou hacky, íčka apod ) a rád si přečtu názory, debata je potřebná věc. Ceny zde uvedené jsem měl možnost vidět, tudíž nekamenovat, že to třeba u vás tak není...
12.
pavouk

Příspěvků : 3456
datum : 16.9.2005 - 07:37:33

Šíša:Teda,úplnej článek
11.
OSLIK

Příspěvků : 811
datum : 16.9.2005 - 00:44:33

Šíša: Ti do té tvojí slohové práce nechci kecat , ale nějak si zapoměl na to že se dělají pružiny které se montují právě a jedině na orig. tlumiče. Jedná se o pružiny do cca -15mm a jsou na konkrétní auto a nic se tím neničí. A ještě jedna perla: ja jsem měl na autě orig. tlumiče a pružiny -36mm a vydržely cca 120tis. km a jízdní vlastnosti bez problémů.
10.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 15.9.2005 - 23:12:56

Šíša: souhlasim
9.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 15.9.2005 - 22:53:37

Při použití snížených/nižších pružin se můžou nechat standartní tlumiče, ale: celý systém tlumičpružina bude rozladěn(může dojít až ke zhoršení jízdních vlastností) a tlumič odejde daleko dříve do věčných lovišť(bude pracovat mimo svojí pracovní polohu, na kterou je nastaven/vyroben/testován a taktéž se může stát, že při propétování třeba bude narážet na konce->zničení). Nehledě na to, že soustava tlumičpružina je defacto naladěný oscilátor, tak jakýkoli nestandartní zásah má za následek rozladění tohoto oscilátoru a tím pádem zhoršení stavu... Tudíž Ti, co říkají, že při snížených standartních pružinách(tyz. flexa tuning ) je standartní tlumič ok asi nemají své autí, své životy a i peněženky moc rádi. Pokavaď se použijí rovnou i nižší pružiny z výroby, tudíž tvrdší(aby autí nešlo na dorazy) a nejlépe i speciálně vynuté, tak zanechání standartního tlumiče je už absolutní nesmysl. Nejen, že tvrdší pružina jinak kmitá, ale i v tlumiči určené k ní jsou jinak řešeny přepouštěcí ventily apod, prostě aby tlumič pružině vyhovoval(rychlost jeho reakce, schopnost tlumit kmitání...) Takže pokavaď nižší/tvrdší pružiny, tak jistě i s jiným, k něm určeným, tlumičem. Vyplatí se to bohatě na jízdních vlastnostech, tak na životnosti této soustavy. Ale nemluvím o čepech apod. Ty při namontování tvrdšího podvozku budou dříve odcházet. A když vám někdo řekne, že nee, tak kecá. Plynokapalinové tlumiče mají lepší charakteristiku a lépe se optimalizují/nastavují na různé provozní podmínky. Největší machrovina je výškově stavitelný podvozek, ale v tomto případě jsou již tlumiče a pružiny tomu uzpůsobeny a nejedná se o levnější záležitost. Jinak: pružina dělá z valné části výšku vozu a tlumič jeho tvrdost(nedá se to oddělit, ale vesměs to tak je...) Tudíž, pokavaď měnit pružiny, tak i s tlumiči. Jinak u cába bych nedával moc tvrdý podvozek, přece jen ta kastle je náchylnější na torzní namáhání a tudíž by se při extra tvrdém podvozku kroutila fest. Ale to je jen můj subjektivní názor
8.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 15.9.2005 - 22:32:24

Vzhledem k tomu ze mi odesla pruzina chci koupit sportovni..premyslim o snizeni...takze co myslite... -35/-35 nebo -55/-35 ??? diky za nazory...
7.
Rebel Daniel :-)

Příspěvků : 2337
datum : 26.4.2005 - 10:44:22

Bendík: no ten cenovej rozdíl tam docela je, ale stěma pár kilákama ročně je to fuk
6.
Bendík

Příspěvků : 3211
datum : 26.4.2005 - 10:06:24

Michael:já jen vím, že obecně jsou lepší plynokapalinové, a taky cenový rozdíl není nijak drastický, takže není, si myslím, o čem váhat!!! Já taky při výměně dal plynokapalinu
5.
Michael

Příspěvků : 307
datum : 25.4.2005 - 21:35:08

Dotaz: v cem je zasadni rozdil mezi kapalinovymi a plynokapalinovymi tlumici perovani? Na moje auto (Escort) pry vyrobce doporucuje plynokap. kvuli tomu ze tohle auto ma tvrdsi podvozek (nebo co)a ze kapalinovy by byly hned v hajzlu. Ja vim hovno, tak snad mi to nekdo vysvetlite. Dik
4.
Pivson

Příspěvků : 416
datum : 25.4.2005 - 12:00:18

Samořejmě, že jde auto snížit je pružinama. Ale je to na úkor žovotnosti podvozku - tlumičů a ostatních věcí
3.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 22.4.2005 - 12:59:57

a ja se bal, ze na starouse uz nic novyho nevyrabej :)) http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts/podrobnosti.php?IDZ=2970 http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts/podrobnosti.php?IDZ=2983 http://www.easy-shop.cz/shmotor/scripts/podrobnosti.php?IDZ=3005 co kluci?? kdo do toho de?
2. Re: ZNÍŽENIE AUTA
Jardajr

Příspěvků : 246
datum : 1.1.2005 - 18:43:34

Silvia&Martin: já ti názor už psal a víc o tom přemýšlet asi nemá smysl!kub hydraulickej podvozek a je prdel!!!
1. ZNÍŽENIE AUTA
Martin707

Příspěvků : 3638
datum : 31.12.2004 - 15:03:33

PORADTE: POTREBUJEM AJ INÉ TLMIČE AK IDEM PRUŽINAMI ZNIŽIŤ AUTO O 30mm ? Jedny hovia že nie a iny že ano .... ako to je? nemate niekde nejaky članok o tom alebo skusenosti? ( ževraj ten pôvodný tlmič sa potom nespráva dobre , že neopisuje taku drahu akoby mal)
| | 1 | 2 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0086 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů