Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

Brzdy - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
123. Re: Kotouce
Biggerfil

Příspěvků : 1618
datum : 9.5.2006 - 09:51:46

Sponik: Ta MKIV je 1,6XR3i a ta MKV je 1,6EFI;-) Vykonove jsou temer stejny. Dekuju
122. Re: Kotouce
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 8.5.2006 - 12:13:38

Sponik: možná bych moh něco zkusit najít v tom dialogys... ale nějak se v tom moc neorientuju
121. Re: Kotouce
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 8.5.2006 - 12:11:53

Sponik: no já to tam nikde nenašel... ale možná tak můžu vyfotit a poslat fotky... to číslo jsem hledal ale fakt nevim... se jen bojim aby to nebylo součástí něčeho..
120. Re: Kotouce
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 8.5.2006 - 11:26:48

hanzi: mrknu na to . orig. číslo náhodou nemáš? usnadnilo by mě to hledání
119. Re: Kotouce
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 8.5.2006 - 10:29:43

Sponik: ještě se prosiim koukni mě kolik stojí přibližně čidlo teploty nasávanýho vzduchu na R19, je to F3PN706, 65kw... ale ai to bude mastný protože je to přímo na vstřiku a je to v takovym plastovym bazmeku A kdybys tam měl přímo charakteristiky čidla tak to by bylo uplně nej... bych si zajel do GM ELECTRONIC
118. Re: Kotouce
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 8.5.2006 - 10:18:48

Biggerfil: zítra se ti mrknu v práci, jestli by to šlo zaměnit, jaký to má motor?
117. Re: Kotouce
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 7.5.2006 - 21:59:26

Biggerfil: vubec netusim
116. Kotouce
Biggerfil

Příspěvků : 1618
datum : 7.5.2006 - 21:41:51

Obnovuju toto tema kvuli problemu, ktery se mi ted naskytl. Nevite nekdo nahodou, jestli maji Escorty MKIV a MKV stejnej prumer kotoucu? A jestli se daji pouzit desticky z MKIV na MKV? Dik moc, nechci to zbytecne rozebirat.
115.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 29.9.2005 - 12:00:18

boledo: akorát já bych takhle brzdit moc nechtěl
114.
boledo

Příspěvků : 286
datum : 29.9.2005 - 10:50:43

Šíša: no neviem ci si sa zase nezmylil. Ja som videl nejake crash testy a najlepsie to brzdi pri naraze na stenu. img/10.gif
113.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 27.9.2005 - 14:21:58

To all: uvedl jsem tu docela VÁŽNOU nepravdu: nejlépe nebrzdí zablokovaná kola na suchém povrchu, ale kola, která se otáčí se skluzem 15% oproti požadovanému otáčení -> tj. otáčí se otáčkami, které jsou zhodné pro rychlost otáčení při rychlosti o 15% menší, než okamžitá rychlost pohybu vozidla. Při úplném zablokování dochází k tavení gumy a ta malá vrstva taveniny mezi vozem a pneumatikou funguje s veliké části jako "ložisko", tudíž snižuje tření -> snižuje brzdný účinek Tudíž se všem omlouvám
112.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 25.9.2005 - 18:38:42

ApriOri: ap roč by jako ApriOri nemohla kecat do brzd img/01.gif Jojo, Pininfarina je dobrej. Prodával jsem od něj i kuchyňské potřeby - např mixer za 5800,- Ale na pohled byl krásnej
111.
ApriOri

Příspěvků : 63
datum : 25.9.2005 - 18:06:15

ApriOri: No to je tak, kdyz Michal 306 je u mlade na netu, pak posila prispevky za ni
110.
ApriOri

Příspěvků : 63
datum : 25.9.2005 - 18:05:41

Šíša: SAMOZREJME ZE TO DELAL PININFARINA!!!! Uz od 205, pres 306 cabrio, 406coupe a myslim, ze i jinaci kary, dela super praci o tom ze ti to brzdi na pradek jsem mluvil, protoze jsi psal, ze ti drive jde do smyku predek.
109.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 25.9.2005 - 14:23:29

Šíša: jojo...moje řeč...montérky to je pro mě...
108.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 25.9.2005 - 14:21:03

Newmik: znám znám, taky jsem byl dení student (teď už radši dálka). Ale zase to byl dobrej život, koleje a tááák... Ale stejně nejradši vezmu montérky a jdu se umazat pod nějakou káru. Ikdyž neříkám, že by brzdy z celého RS2000 byly k zahození. Jenže to abych myslel i za ostaní, že to oni nemúžou býti schopni ubrzdit
107.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 25.9.2005 - 14:15:49

Šíša: uvidim..planu hodne penez malo...znas to
106.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 25.9.2005 - 14:14:31

Newmik: a máš ve předu masiv, nebo chlazený? Když masiv, dej chlazený, je to hned znát - lépe vrzdí a nevadnou tak potvory. Ale na chlazený je nutnej jinej brzdič a destičky img/15.gif A přehodit mezi autama stejného roku to jde bez problémů. Akorát ty zadní kotouče jsou k nesehnání Já už je jednou měl na zkoušku na Fiestě, ale nechtělo se mi za ně dávat 5000,-
105.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 25.9.2005 - 14:11:58

Šíša: ja uz 15ky mam ze bych prehazel brzdy....novy kotouce potrebuju
104.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 25.9.2005 - 14:10:14

Newmik: no, není ani mos nutné, stačí lepší chlazené. Ale hlavně vepředu na RS2000 jsou kotouče, který se nevejdou do jakýhkoli 14tek elektronů(origo plechy by snad melí jít, hlavně tam občas vadí brzdič), takže se na ně doporučují minimálně 15tký elektrony a ty já nechci, zůstanu u 14tek(proč neřeknu, bo by se tu mohli zas lidi chytat za hlavu, ale... i kvůli spotřebě ... sorry)
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0138 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů