Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

Brzdy - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
63.
peta

Příspěvků : 33
datum : 22.3.2005 - 00:10:14

Caddy: :-) na Escorty je nejrozšířenější technická přírůčka v češtině od vydavatelství KOPP a napsal ji H.R.Etzold a stojí něco přez 600,-. Je několik verzí a dělí se podle roku výroby a je celkem slušná. Ale je v tom malý problém. Najdeš v tom pouze věci ze serie a když se v serii prostě kotouče vzadu nedělali tak máš smůlu. A když to vezmu konkrétně na moje auto, nenajdu tam o motoru vůbec nic. Je to totiž kabrio a o tom se ona chytrá knížka ani nezmiňuje (autor patrně předpokládal, že je to většinou stejné) , navíc mám r.v.90, což by měl být už MK5 (ale Karman v kabriu ještě vyráběl MK4). Motor mám tedy už z modelu MK5 (vstřikování EFi), který je ale upraven pro montáž do MK4 a je tam tudíž spousta věcí jinak. I v katalogách různých výrobců dílů bývá problém vhodný díl do mého auta najít, natož v nějaké technické přírůčce pro amatéry... Knížky o tuningu jsou takříkajíc na nic (můj názor), protože jsou hodně zevšeobecněné a jak to udělat na konkrétním autě (které se navíc už zhruba 15 let nedělá) tam prostě nenajdeš... Takže to chce trochu improvizovat, ale když do těch kotoučů vzadu na tomhle autě asi nikdo nikde nešel (zatím se mi nikoho nepodařilo objevit a zřejmě ani nikomu jinému - jak je vidět) nabízí se otázka PROČ ASI?: -buď je to zbytečné -nebo je to moc pracné -nebo moc nákladné -nebo doplň sám :-) ...ale někdo chce (nebo musí) být přece první, aby to vyzkoušel, že jo?! :-)))))))
62.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 21.3.2005 - 23:31:07

co trbea nejakou technickou knizku....kde je vse popsano, zanzorneno..do detailu...neni sice nejlevnejsi, al estoji to za to, ja uz mam objednanou na Lebarona :)) http://techbooks.shop4you.cz/photos/2934_f.jpg Ford Escort, Haynes/MaxPower Autor: Bob Jex & Emmeline Willmont Vydavatel: Haynes Publishing; angličtina Kód: 1844250555 Technická publikace, váz., cca. 200 str., 270 x 210mm , cca. 1000 obr., fot., tab. Escort se stal objektem mnoha ladičů, ať již profesionálů, tak i amatérů. Je na něj dostatek náhardních dílů, ale i komponentů vhodných pro tuning. Kniha popisuje úpravy, které si lze provést svépomocí, aby vůz povýšil nejen po estetické strákce, ale i co se funkčnosti týká. Na desítkách barevných fotografií jsou zdokumentovány postupy snížení světlé výšky, úpravy pro osazení širokými sportovními koly o větších průměrech, instalace karosářských kitů, připojení výkonných stereo soustav atp. Pomocí publikace MaxPower proměníte svůj vůz v opravdový street-fighter. http://techbooks.shop4you.cz/photos/879_f.jpg Ford Escort (9/80-9/90) Vydavatel: Haynes Publishing; angličtina; slovníček zdarma Kód: 1859600832 Servisní manuál, váz., 347 str., 362 obr., fot., 105 tab. Modely: Hatchback/Cabriolet/Estate/Van/Combi (včetně XR3, XR3i, RS Turbo) se zážehovými motory 1117/1118/1296/1297/1392/1597 ccm. To je jen priklad, najde se toho dost... :)
61.
peta

Příspěvků : 33
datum : 21.3.2005 - 22:57:26

daniel: tak jsem trošku popátral v mých oblíbených Forďáckých stránkách, ale nikde jsem prostě nenašel, že by někdo měl na MK4 vzadu kotouče. Dokonce maník z anglie co nádherně vytunil Escorta MK4 a z motoru dostal 274 koní (!!!!!!!!) je tam nemá. Nenechal na něm kámen na kameni, dopředu nacpal brzdy z Cossieho, ale zadek má prostě velký bubny (převzato doslova): Front Brakes: 280mm 2wd Cosworth Front discs with 4x4 calipers, Ferodo DS2000 Brake Pads Rear Brakes: Tarox grooved Brake Drums with Mintex Shoes ...s takovýmhle motorem by měl vědět co znamenaj dobrý brzdy, takže možná je na místě otázka, jestli to opravdu trochu nepřeháníš :-) Jo tady je na něj odkaz http://www.fastfords.org.uk/kerst.html jinej a taky bubny http://www.fastfords.org.uk/derst.html a na http://www.fastfords.org.uk/ jsou k vidění i jiné skvosty
60.
Rebel Daniel :-)

Příspěvků : 2337
datum : 21.3.2005 - 21:14:58

peta: tak v němčině si snim moc nepokecám ale já na to přídu ja tam ty kotouče prostš nejak dostanu!!!!
59.
peta

Příspěvků : 33
datum : 21.3.2005 - 19:28:01

koho to zajímá, tak slušný Escorty všech verzí jsou k vidění na http://www.ford-escort.de/ Najdou se tam občas i pěkně šílený úpravy jako vpasování Zetecu 1.8 do Mk4 i s mailovou adresou na majitele, takže by se tam možná našla u někoho i odpověď na otázku "kotouče vzadu" na Mk4. Třeba to tam někdo najde a optá se majitele. Bohužel všechno je v němčině...
58.
peta

Příspěvků : 33
datum : 21.3.2005 - 19:21:16

Newmik: o tom Focusovi jsem čet myslím v autotipu a do týhle podoby ho upravuje nějaká americká firma. Z venku to vypadalo jako normální Focus RS, ale uvnitř bylo všechno jinak... :-)
57.
PacBoy

Příspěvků : 3126
datum : 21.3.2005 - 11:58:54

Takze ja mam sice MK5, ale s tema brzdama vam asi neporadim ... ale kdyby to chtel nekdo videt a zhodnotit, klidne vam to ukazu ze vsech stran! ;o)))
56. Modifikace zadni napravy
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 21.3.2005 - 10:04:14

Narazil jsem na podobny problem, ale u golfa III nechtelo se mi kupovat celou zadni napravu jen kvuli vymene zadnich bubnu za kotouce. A fi D.K.S. Spare Parts dela zajinavou vec je to prestravbovy kit pro VW v roztecich 4X100 - 4X130 - 5X130(jakou roztec ma ford nevim) nevim jak je to s cenama u nas jsem dilera nenasel a orig stranky jsou ve spanelstine nebo italstine a anglickej odkaz nefunguje :-) .http://www.deikaferservice.com/dks.htm p.s.mam jeste naskenovanej clanek z VW speed v nemcine pokud by si chtel nekdo pocist staci mi napsat na email ......poslu .
55.
Rebel Daniel :-)

Příspěvků : 2337
datum : 21.3.2005 - 08:35:34

peta: dík tak tos mě nepotěšil další možnost v čudu
54.
Rebel Daniel :-)

Příspěvků : 2337
datum : 21.3.2005 - 08:34:51

Newmik: to si piš že by tam šel i motor
53.
Bendík

Příspěvků : 3211
datum : 21.3.2005 - 07:58:36

peta:výborné a důležité informace,díky
52.
peta

Příspěvků : 33
datum : 20.3.2005 - 18:10:12

daniel: RS turbo kotouče vzadu nemělo. Byly tam jenom větší bubny, stejný jako na XR3i (a možná je dávali i na poslední 1.6) RS Turbo mělo větraný kotouče vepředu, jiný - tužší přední stabilizátor a stabilizátor i vzadu, kratší tužší pružiny a tudíž mělo kompletně jiný hodnoty nastavení geometrie. Na některý dávali dokonce už v serii žlutý stavitelný KONI tlumiče s jinejma pružinama, jinak byl podvozek vlastně stejnej (myslím tím úchyty a podobný kraviny) :-)
51.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 20.3.2005 - 13:40:53

daniel: tim si nejsem zrovna jistej...a navic...shanej RS turbo ;) jestli ho budes mit..hod si k sobe i motor ;)
50.
Rebel Daniel :-)

Příspěvků : 2337
datum : 20.3.2005 - 12:41:17

peta: pracný by to bylo neřikám že ne ale mk4 s mk5 se nedá srovnávat teda aspon já nemůžu srovnávat!! mk4 je prostě nehzčí a proto se téhle kasle nevzdám... ted me tak napadlo a co mk4 RSturbo to přece kotouče muselo mít nebo ne??
49.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.3.2005 - 21:59:43

peta: jj, rikal sem si neco v tom duchu...akorat ne tak rozsahle ;))...nemas link na toho focuse??.....ikdyz, kdyz uz by se to prevarilo...proc se v tom bat jezdit? ja bych to risknul ;))
48.
peta

Příspěvků : 33
datum : 19.3.2005 - 21:53:51

Newmik: neviděl jsem ji na vlastní oči (zadní nápravu z MK5), ale podle obrázků z katalogu je i náprava s bubnama z MK5 evidentně jiná, co teprve ta s kotoučema :-). Takže dát do MK4 nápravu z MK5 jenom kvůli brzdám, je naprostá šílenost. Aby se s tím dalo jezdit, musel bys to dělat v dílně s hodně dobrým vybavením pro měření geometrie, a to tím stylem že vyřízneš všechny chyty zadní nápravy z MK5 a vevaříš je do kastle MK4 (já osobně bych pak s tím autem jezdit nechtěl). Takže by s tím bylo tolik práce a problémů, že by se ti (i finančně) vyplatilo MK4 prodat a koupit rovnou MK5. V případě že bys chtěl nechat nápravu Mk 4 a na původní chyty nabastlit kotouče z MK5, dá se to zjistit celkem jednoduše. Buben na MK4 drží dva šrouby na tlumiči a třetí na tažné vzpěře a pokud to je u MK5 jinak (to by tu muhl říct nějaký majitel MK5 s kotoučema) rovnou na to zapomeň, protože pak zase bude platit varianta 1, že k tomu aby to jezdilo bez problémů, budeš potřebovat dobrou dílnu s měřící technikou a spoustu trpělivosti v práci + nakonec někoho, kdo se v tom pak nebude bát jezdit (já se raději spokojím s velkejma bubnama :-) ). Možná by se ale vyplatilo opět MK4 prodat a koupit origo MK5 s kotoučema... Ale netvrdím že to nejde, protože už jsem čet o Focusovi s pohonem zadních kol a motorem 3,8litru...
47.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.3.2005 - 20:34:37

daniel: myslim, ze by se musela uprostred rozriznout a zuzit o par cm, a to by nedelalo dobrotu...uz by nemela spravny vlastnosti...
46.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 18.3.2005 - 15:24:57

daniel: no praaave
45.
Rebel Daniel :-)

Příspěvků : 2337
datum : 18.3.2005 - 15:23:42

Newmik: to jo ono de spíš sehnat tu nápravu skusom to už na svim to neni problém! no prostě de jen o peníze.....
44.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 17.3.2005 - 18:32:49

daniel: ale ja myslim, ze by to slo....nebo sehnat nejakyho staryho mk4 na odpis a nejakou napravu a jen to zkusit.....
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0143 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů