Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

TUNING - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |
1252.
chadzi

Příspěvků : 498
datum : 9.4.2006 - 21:06:50

L.D.C.: moc pěkný
1251.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 9.4.2006 - 19:37:37

L.D.C.: vvypada to bomba a musi to i svitit....kurva, ja mit prachy, uz bych mel tu cirou optiku na cadillacu :)
1250.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 9.4.2006 - 16:25:09

L.D.C.: vypadají dokonale...krása
1249.
uncle Igor

Příspěvků : 10411
datum : 9.4.2006 - 14:56:54

Představuji moje Angel Eyes. Včera v noci jsem je testnul na stokilometrové trase dálnice i okresky a rozdíl je asi tisíc procent. Jsou tam žárovky H1 a H7. Další fotečky mám v profilu. http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/036/036_5astra2006.jpg
1248.
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 6.4.2006 - 20:46:08

L.D.C.: snad diagnostika řekne čím to je, čím to je
1247.
uncle Igor

Příspěvků : 10411
datum : 6.4.2006 - 16:54:24

Šíša, Sponík: Díky za rady! Ale některé věci upřesním: Termostat je tam úplně nový (Sponík ví), ten drátek na čidlo teploty motoru jsem dneska nechal přidělat a funguje pravděpodobně bezchybně, protože (díky tomu termostatu) se ručička drží krásně na devadesáti stupních a nekolísá, tak jak předtím. To je jedna věc, kterou (asi) můžeme odškrtnout. Teď jsem volal Milanovi - šéfovi opelklubu.cz, a ten mi potvrdil, že ten motor (dvoulitr osmiventil C20NE) váhu vzduchu má...
1246.
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 6.4.2006 - 09:05:23

Šíša: občas??, to já říkám pořád a proto mám v autě karbec
1245.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 6.4.2006 - 08:45:45

Mno právě Ale vona si někdy elektrika umí postavit hlavu, sv*ně (třeba proto nemám rád první fordovy Z(m)etec motory ) Občas si říkám. "Zlatej karbec..."
1244.
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 6.4.2006 - 08:23:29

Šíša: nějak to určitě vyřeším,jsem přece zkušenej mechanik néééé
1243.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 6.4.2006 - 08:08:11

Sponik: OK když to nemá váhu vzduchu, tak by to mělo míti MAP - snímač podtlaku. A s tím čidlem si nejsem jist, bo: nemůžeš z jednoho odporového čidla brát signál pro dva "měřáky" -> RJ a případně budík. Takže to by pak znamenalo, že teplota jde do RJ a z ní teprve na budík, to pak joo... Mno a pokavaď to tak je(jedno čidlo a ke všemu urvané ), tak by jsme možná byly doma Dej vědět...
1242.
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 6.4.2006 - 07:54:27

Šíša: L.D.C. takže lambda tam je pouze jedna.Váhu vzduchu to myslím na 99% nemá.nejsem si jist ale tenhle motor má myslím jen jedno čidlo na teplotu a z toho jde signál na budík i do EŘJ ale to nevím na beton.Každopádně je možné že to dělá ten odpojený drátek,(L.D.C.: to čidlo budu mít během příštího týdne nový a jestli jedeš do Vyškova tak ti ho tam vyměním) takže s výměnou začnem u toho blbého čidla co jsem já osobě urval a pak se uvidí jestli to mohlo
1241.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 6.4.2006 - 00:42:32

hanzi: snímač otáček není na spotřebu, bo kdyby byl v háji, tak Ti to nepovrčí. Poloha škrtící klapky jsem psal, má vliv. Detonační spalování, tedy snímač, nemáme ve fordech(alespoň esca nee), takže nevím, ale ten polde mne snad ovlivňuje časování/vstřikování, takže by na spotřebu neměl míti vliv. Čidlo teploty jsem taky psal, má vliv. ještě dodám EGR/odvětrávání palivového systému/nádrže může mít vliv. U jednoho esca jsme měnili tři nové lambdy, než šla spotřeba dolu/do normálu. Ale dvě byly univerzálky(chtěl šetřit), poslední byla origo pro forda a chodí. Ještě je možný, že lambda je ok, ale někde může být blbý vedení. Ono všechno chce kontrolovat na konektoru RJčka, zda to doleze až tam. Jooo, občas je to alchymie Tyhle věci, co jsou napsaný, maj největší vliv na spotřebu A nejhorší element je: ... big foot
1240.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 5.4.2006 - 23:40:41

Šíša: tak to ja mam asi stejnej problem jako LDC, jenže termostat by měl bejt ok protože mi spínal i větrák na chladiči a hadice k němu sou ok. měněná lambda. jenže pak je tak neště milion věcí. snímač otáček, snímač polohy škrtící klapky, snímač detonačního spalování, čidlo teploty, a hodně dalších... a v Renaultu na kladně jsou velcí odborníci
1239.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 5.4.2006 - 20:15:16

L.D.C.: Katík na spotřebu určo nemá vliv, repektive né, když máš pouze jednu LAMBDA sondu. Ale pokavaď máš LAMBDA sondy dvě, tj jedna před a jednu ZA KATÍKEM, tak se potom ten špatnej katík projeví, ale myslím si, že nee moc. Radši bych se zaměřil na LAMBDU, jestli ty jsou ok(bo špatná LAMBDA je skoro vždy natuty špatná/mimo spotřeba). Další důležitej snímač je SNÍMAČ TEPLOTY MOTORU(né ten pro budík na přístrojovce, ale pro RJ). Ten když je v háji, tak RJ nastaví natvrdo nějakou hodnotu a jede v nouzovým režimu -> zas velká spotřeba. Taky se podívej, jak Ti to topí(tentokrát podle budíku na přístrojovce). Protože když to nebude topit -> špatnej termostat(pořád otevřenej velkej okruh s chladičem) -> studenej motor -> RJ bude dávkovat jako při startu a pak se hodí do nouzového režimu, tudíž zas velká spotřeba. Nevím jak Tvůj motor, ale asi taky bude mít MAF(váha vzduchu). Ta když je v háji, tak RJ dávkuje podle snímače polohy škrtící klapky a zas pojede v nouzáku -> velká spotřeba. Takže asi takhle bych šel: LAMBDA(Y ... když máš dvě tak taky katík) -> SNÍMAČ TEPLOTY MOTORU -> TERMOSTAT(jak se to ohřívá aby nebyl "studenej") -> VÁHA VZDUCHU(pakliže jí máš, jinak SNÍMAČ PODTLAKU) -> POTENCIOMETR NA KLAPCE -> možná SNÍMAČ TEPLOTY NASÁVANÉHO VZDUCHU(ale ten už asi mít nebudeš, hlavně né, když bude váha vzduchu) . A jako první bych si asi udělal diagnostiku. Ta sice občas kecá, ale jako základ je to dobrý
1238.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 5.4.2006 - 18:07:13

hanzi: tak v tom musim souhlasit :)
1237.
uncle Igor

Příspěvků : 10411
datum : 5.4.2006 - 17:39:09

POTŘEBUJU PORADIT!!! Mám dotaz. Vím, že bych ho měl adresovat klidně na Sponíka, a ten by mi rád poradil a pomohl, ale třeba to pomůže i někomu jinému. Teď k mému problému: Začalo mi žrát auto. Vysvětlím, jak to všechno začalo: Asi před rokem jsem nainstaloval nový výfuk (2x 90 zn. KM), a chvilku potom jsem dal do hajzlu i střední tlumič výfuku a nahradil ho normální trubkou. No a asi po měsící nebo dvou jsem si všiml, že ty krásné zánovní koncovky jsou černé jak bota a v okolí výfuku je kastle od sazí - prostě špatné spalování (+ ten nepřirozený smrad). Zároveň se zvýšila spotřeba. Ale teď, když jsem po zimě začal jezdit (nový olej, filtry, svíčky atd.) jsem začal měřit spotřebu a ta je nějakých dvanáct i více litrů (!). Chtěl bych připomenout, že auto mám pět let, najezdil jsem s ním přes sto tisíc a vím tedy, že jsem s ním jezdil kombinovanou v průměru za sedm a půl litru, a to bez problému! Takže co je špatně - katalyzátor, lambda sonda? Sezona začíná a potřeboval bych to vyřešit. Předem dík za vysvětlení tohoto pro mne velmi nepříjemného úkazu.
1236.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 5.4.2006 - 17:20:41

Caddy los Eldos: To já si radši necham Rendu
1235.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 5.4.2006 - 17:18:16

Šíša: tak to potom jo...ale to uz bych radsi nechal tu ctyrkolku :)
1234.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 5.4.2006 - 17:15:29

Caddy los Eldos: ve skratce: že odpojit zadek je jednodušší, než odpojit předek... asi táák
1233.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 5.4.2006 - 17:04:03

Šíša: to moc nechapu, co jsi chtel rict, prave proto bych odpojil predek, protoze zadek prenasi vykon daleko vic....
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0174 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů