Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

TUNING - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | |
1052.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 10.1.2006 - 07:32:53

PacBoy: no ja uz taky ne img/02.gif> OPRVA:už jo
1051.
Rebel Daniel :-)

Příspěvků : 2337
datum : 9.1.2006 - 23:43:53

ani ja
1050.
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 9.1.2006 - 23:19:53

PacBoy: taky ne....
1049.
PacBoy

Příspěvků : 3126
datum : 9.1.2006 - 23:18:52

hanzi: nejak neni videt .... nebo to nevidim jen ja??? ;o)
1048.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 9.1.2006 - 22:51:06

http://im.super.cz/fun/23/18-tuning.jpg
1047.
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 4.1.2006 - 10:10:50

hanzi: hmm asi ne nechme to na jindy když bude příležitost poberu co půjde
1046.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 2.1.2006 - 23:21:36

Pro všechny, aby to nebylo takové zlo: V tomto PDFku (na Windowsech potřeba Acrobat Reader[například ]) najdete seznam vozidel a druhů diagnostik k nim prudružených
1045.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 2.1.2006 - 23:05:15

hanzi: hele čéče, v renault klubu píšou toto: "VagCom je diagnostika pro PC pro vozy koncernu VW, to jest VW,Audi, Skoda a Seat. Pro vozy Renault je diagnostika XR25,NXR,Clip a Optima.S nicim jinym se tam nedostanes.(asi) S diagnostikou od Bosche si maximalne vyctes a vymazes zavady. Otas." jinak celej thread je zde uprostřed sice řešej software na náhradní díly, ale na začátku a ke konci se věnujou diagnostice
1044.
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 2.1.2006 - 22:31:30

Hanzi: jo... je to ZLO...!!!
1043.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 2.1.2006 - 22:24:26

hanzi: neboj neboj, máááám zkušenosti -> nějakým nedopatřením se nám spálila nějaká pojistka v RJ a čerpadlo moc nešlo(tedy vůbec, ikdyž napětí na něm bylo, ale pod zátěží prostě nemakalo). Tak to táhnem do Teplic k offico zastoupení a tam čů*áci: že je to složitý, že je tam motor+elektryka Laguna a že musej objednat schéma+manuály z francie Po třech týdnech došli, výtězoslavně mi je ukazoval a že se na to vrhnou. Za týden volaj, že je to asi mrtvý(RJ), ať si to odtáhnu a seženu RJ. Samozdřejmně nikde na vrakáči nebyla, neb je to nějaká upravená verze z laguny. Tak to táhnu do Ústí,... no něco podobného. Tak po cca dvou měsících se naserem, hodily jsme to známému, co se hrabe v elektronice aut daleko výce, než já: votevřel RJ, vzal měřák, chvíli laboroval, pak vzal pájku, pojistku(nepředstavovat nějakou skleňenou, vypadá to úplně jinak ale má to tu fci), naletoval a hle -> autí ožilo Takže "mehanici od rencka" jsou prostě borcíííí Prostě jen zjistit, jaký datový protokol používá Tvoje kára a dle toho postupovat. Nemožnost komunikace je taky důvodem, proč se při "číptůningu" starších RJ mění celá EPROM/EEPROM(paměť programu RJ) -> není možné to tam nasypat kabelem. A nebo se dává ten čip "jako paralérně", aby oblbnul RJ -> mění výstupní signály(ale to je volake zmeťené, jelikož RJ mají většinou dva mikroprocesory[jeden maká a druhej kontroluje a když nesouhlasí signáli, jde do nouzového režimu, např]). Jojo, kdyby to bylo jednoduché, neplatíme sumy u specializovaných firem a děláme si to doma. Monitoring je v poho, ale komplet komunikace/upload/download je machrovinka
1042.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 2.1.2006 - 22:09:35

Šíša: no tak v renaultu alespoň na kladně jsem chtěl vědět něco o VINu a typu motoru k mýmu autu a čekal bych dva tejdny a bylo by to za 600Kč. Jinak ti "odborníci" většinou vědí jak s tim programem a jak na kerý auto ale asi mi všechno taky neřeknou
1041.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 2.1.2006 - 22:06:11

hanzi: asi jsem už z práce degenerovanej, ale tedy: zajdi do Renaultu, vyžádej si nějakého ODBORNÍKA, co dělá diagnostiku, a zeptej se fo, jaký protokol používá Tvá R19 roku výroby pro diagnostiku a zda zvládá oboustranou komunikaci. Pokavaď bude zvládat tu OBD II, tak je to na půl cesty vyhrané(můžeš alespoň číst data z RJ[-> Řídící Jednotky]). Pakliže zvládá oboustranou komunikaci, tak je to bingo a můžeš si přehrávat mapy(-> program) v RJ. Ovšem u těchto starších rencků pochybuji. Ale nikdy nevíš... Jo, nemělo tam býti klaksonuje, ale klimatizuje, jelikož nešla ani klimoška ani větrák. Takže musela ven na stůl, oblbnout čidla a rozchodit(kua proč maj rendlové řízené otáčky větráku napůl řízené klimou a jěště pomocí PWM[pulsně šířkové modulace])
1040.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 2.1.2006 - 21:57:55

C.H.A.S.E.R: dneska to je ZLO
1039.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 2.1.2006 - 21:57:25

Sponik: takže mu to neukradneš abychom to okopčili jo
1038.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 2.1.2006 - 21:56:40

Šíša:no tos mi teda pomoh Ale každej píše o takovej tečh udělátkách... ALE až mi někdo napíše nebo ukáže že to chodí a vysvětlí to jednoduše tak to bude dobrý A ještě bych potřeboval vysvětlit to "svítí/troubí/klaksonuje" pochopil jsem to jako svítí/troubí/ a znova troubí
1037.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 2.1.2006 - 19:56:16

No, to co je zde uvedené fachčí jen na těch autech, co maj OBD II -> tudíž datovou komunikaci v obouch směrech. Jinak starší fordy, tuším do přelomu 92/93 mají pouze OBD I, tudíž je jde taktéž diagnostikovat, ovšem jen ve směru z auta ven pomocí "vyblikávání" kodů pomocí LED diody(nebo to zaznamenávat v PC/PALMu přez jednoduchý převodník a pomocí prográmku převádět na smysluplné údaje -> podle počtu bliknutí se z tabulky přiřadí význam). Fordy s první verzí elektroniky měli kody dvoumístné, pak se již dělali kody třímístné. Pro použití toho udělátka,tj napojení RJ motoru na PC a případné up/down load soft/map(řídících polí motoru[většinou graf ve třech rovinách]) je právě nutná ta OBD II, což jsou defacto jen novější auta. Hlavně se to pozná podle té případné "zásuvky" v autí, ta je většinou v kabyně někde v obložení. R19 jí mají(alepoň náš 92/93rok), je to taková potvora hnědá někde okolo pojistek/relátek, ale alespoň u nás je nějaká "odštípaná/očesaná", takže dráty do ní vedoucí jsou nějak ve vzduchu(ani digitálním oscilem nic nezměřím ) a jelikož se v elektrice předchozí majitel hrabal a než jsem jí dal našim do kupy, alespoň tak, že vše svítí/troubí/klaksonuje tak jak má, tak na tu zásuvku jsem se už vys*al, neboli zlatá elktryka u fordů, než u rencků(někteří prominou ) Je to moooc pěkná věc, pakliže to RJ motoru umí, tak je mazec třeba s Palmem Tungsten T jezdit a na displeji koukat na "budíčky" jednotlivých hodnot(Palm se na palubku vejde, noťas už na palubce docela překáží. Windows CE/Mobile jsem nezkoušel, Win moc neberu )
1036.
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 2.1.2006 - 18:52:02

hanzi: nevím jestli to jde na R19 ale on má komplet diagnostiku za nějakejch 250 hadrů a je to good stahoval mi na jednom autě i km a pohoda jak sviňa
1035.
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 2.1.2006 - 18:31:26

hanzi: mrkni na tohle... : " http://www.id2.cz/obd2_enter_x.htm "
1034.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 2.1.2006 - 18:25:46

Sponik: ten soft bys moh od něj vyzískat a upnout ne??
1033.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 2.1.2006 - 18:24:42

Sponik: jako kabel nebo soft?? nevíš jestli to funguje i s r19kou??
| | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0278 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů