Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

ZIMA A CABRIO - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | |
289.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 26.1.2006 - 13:03:34

chrochta: Karbonizujte koksohydráty, .......panove udelejte si parek
288.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 26.1.2006 - 00:55:32

Caddy: No pro Tebe je to ideální :-)
287.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 26.1.2006 - 00:21:36

chrochta: takze mam byt s tou svou 72/800 spokojeny? :-D
286.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 26.1.2006 - 00:18:11

C.H.A.S.E.R: S tou destilkou je to už slušná alychymie To už se za chvíli dostanem k oživování olověnejch akumulátorů sřídavym nabíjením a vybíjením v kratičkej intervalech a poměru asi 1(vybíjení):6 (nabíjení). To má zase prej rozpustit sulfidy který se vytvářej na deskách. A pak by tu mohl ešte zaznít takovej ten šílenej návod na poslední zoufalý oživení kdy se baterka vyleje, několikrát propláchne (aby se vysypal bordel co se usazuje na dně z rozpadajících se desek) a pak se do ní naleje 10% peroxid vodíku
285.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 26.1.2006 - 00:10:06

Caddy: No vono na tý větší poklesne míň napětí a tak altik ji šťouchá trošičku pomalejc. Ale ta větší je schopná je dát větší startovací proud což je za zimy nesporná výhoda. Navíc když seš trubka jako já a zapomeneš přes noc na mrazu zaplej nějakej odběr, tak ti tam zbude furt dostatek eletriky na nahození. Já do svech aut cpu dycky to největší co se tam vejde
284.
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 26.1.2006 - 00:09:06

Asi takhle:... 1. rozhodne ma svuj smysl najit si v manualu jakou baterku je nejlepsi instalovat 2. Když si koupis baterku, nevyhazuj navod a to proto, ze jsou v nich hodnoty dobijeni a hlavne typ baterie (spirala, obyc...) 3. Pri dobijeni se rid tim co je uvedeno v navodu 4. V navodu zjistis, jestli je potřeba "dolejvat" nebo ne!! ( to se da poznat taky podle toho, že bezudrzbova baterie je vetsinou cerna a tim vyrobce jasne dava najevo, ze neni potreba do ni cumet 5.Pri provozu baterky se destilovana voda vyparuje, elektrolyt houstne, hladina klesa a baterie se muže poskodit Takze casto kontroluj hladinu elektrolytu 6. Pri dobijeni je potreba dolit kapalinu do baterky a je nutny povolit vsechny "srouby" (zatky) na ni... Jestli nekterej clanek baterie slabě "vari", je v haji... 5. Obcas zkontroluj cistotu kontaktu (hlavne v zime).... nakonec "rada" na uskladneni: Chceme-li baterku na delsi dobu uskladnit a zachovat jeji kvalitu: - akumulator dobijeme na plnou hodnotu - vylijeme elektrolyt a naplníme clanky destilovanou vodou - pak asi 2 hodiny nabijime polovicnim proudem - pak znovu vylijeme destilovanou vodu, naplnime novou a znovu 2 hodiny nabijime polovicnim proudem - nakonec vylijeme vsechnu vodu az na maly zbytek na dne. Timhle postupem "vyluhujeme" z cinne hmoty mrizek a desek všechnu kyselinu, ktera by mohla narusit jednotlive clanky a poskodit baterii.
283.
Šíša

Příspěvků : 2750
datum : 26.1.2006 - 00:06:18

chrochta: souhlas a taky rozlišit, zda je baterka startovací, či normál. Startovací je schopna při stejné kapacitě xAh dát daleko větší startovací proud, než normální baterka se stejnou xAh kapacitou. Ale zase vydrží udržet požadované/stejné napětí při stálém odběru menší čas. Například mám v autě stejnou baterku, jako ve služebním Transitu, a přitom mám startovací proud 680A, kdežto Transit 480A(+/- něco, ale tak nějak). A proto Transita, ikdyž má jen 30k km nenatočily při -24, ovšem mě to točilo jak sviňa... Ovšem bylo mi to na nic... kdyby nebylo zatuhlé palivové čerpadlo, asi bych odjel
282.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 26.1.2006 - 00:05:37

C.H.A.S.E.R: ale zase dele vydrzi, ne? Ja myslim, ze se dobije vzdy o stejny kus, at je velka nebo mala, jen to tvori pokazde jine jeji procento :)
281.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 25.1.2006 - 23:49:00

C.H.A.S.E.R: Jo to jo
280.
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 25.1.2006 - 23:39:23

chrochta: vice-mene tlumocim to, co bylo receno me, kdyz jsem v lete shanel baterku sobe... nerikam ze kdyz tam das mega baterku ze znicis altas, ale musis pocitat s tim ze bude trvat podstane dyl, nez se baterka dobije... coz muze bejt problem treba na kratky vzdalenosti kor ted v zime...
279.
chrochta

Příspěvků : 2106
datum : 25.1.2006 - 23:13:18

C.H.A.S.E.R: To je nějaký trochu divoký. Jak to že se nestihne dobít? Dyž tam vrazim nabitou, tak je snad jedno jak je velká. Na nahození si z ní pučim eletriku kterou tam pak zase vrátim. Rozuměl bych tomu v případě že startuju každejch 5 kilometrů, kdy na tý větší bude pomalejc klesat napětí a tudíž nabíjecí regulátor do ní bude cpát menší proud. Ale při normálnim ježdění se mi to nezdá. A jak se dá blbou baterkou odpálit alťas? Jakože větší baterka ho bude při vybitém stavu déle zatěžovat pod plnym výkonem?
278.
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 25.1.2006 - 23:07:19

Dirty Joe: nerikam ze si idiot zes ji nevyndal... ale.... .... Mno a to zes tam dal silnejsi je sice moc pekny.... ale ono to taky neni dobry.... to ze mas urcitou baterku na uricty auta ma svuj duvod... pokud tam das predimenzovanou nezvladne se dobit... navic muzes dokonce "blbou" baterkou wodpalit altas....
277.
Dirty Joe

Příspěvků : 20
datum : 25.1.2006 - 23:02:36

C.H.A.S.E.R: nevim nevim, budu muset nechat zmerit, co tam jeste zbylo. je sice silnejsi, nez tam ma byt, ale popravde nevim jak dlouho. do doby nez sem to odstavil, sem si nemoh stezovat. sem idiot, ze sem nevyndal i baterku
276.
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 25.1.2006 - 22:09:34

Dirty Joe: az tak??? neni to "prehnany"... nestacilo by jen "oziveni....??
275.
Dirty Joe

Příspěvků : 20
datum : 25.1.2006 - 22:00:39

tak to je docela v pohodě, a bude to v pohodě i když mi na to napadne 20 čísel sněhu? Přece jenom, když to tam bude dlouho tát, tak si to nějakou tu škvíru asi najde Btw, včera sem to byl po nějaký době jen tak cvičně nastartovat a ............ hovno soudruzi , takže další investice do baterky.
274. Re: příprava na kosu
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 25.1.2006 - 20:00:28

syndromaudi: jj... psali jsme tady o tom kvanta.. staci procist forum zpet... co na ktery casti auta je nejlepsi pouzit apod... staci se "jen" prokousat forem zpatky... To o cem jsi zacal psat opravdu patri k "zakladum" jak s autem v zime... ale nesmis opomenout zkusenost CIM osetrovat auto apod... me se na "tohle" nejlip osvedcit "SIAK" vypada stejne jako Konkor... ale NEMRZNE... je asi nejdostupnejsi a nejjednodizsi moznost jak na to..... ale jinak faaajn a jen tak dal...
273. Re: příprava na kosu
Danielson

Příspěvků : 1646
datum : 25.1.2006 - 19:40:14

syndromaudi: každá rada a zkušenost je cenná a vítána!
272. příprava na kosu


Příspěvků : 23
datum : 25.1.2006 - 19:03:03

Nazdar chlapíci , příprava na zimu se zkrátka nesmí podcenit , zvlášť , když s kabriem jezdíte i v zimě . já jsem tu sice novej a určitě jste se o tom už bavili na srazech ,ale ošetření gumových částí okolo oken je základ . nechci vypadat jako idiot co se vnucuje starýma kecama , ale sám jsem z Vysočiny a vím vo co gou .
271.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 25.1.2006 - 08:10:57

pavouk: tak to je OK. Já se bál že je to jen u mě
270.
pavouk

Příspěvků : 3456
datum : 25.1.2006 - 08:08:36

hanzi:Mě se taky špatně dovírají dveře je to tím,že je ta střecha namrzlá,až povolí mrazy tak to bude O.Ki
| | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0152 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů