|
|
koto
Příspěvků : 874 |
datum : 1.3.2011 - 08:30:23
mr.TUTTLE: bolo to určite niečo silné, lebo za mnou stíhal v zrýchlovaní, až po ten kopec a do toho sme šli tak, že do zrkadla som mrkal len na zlomok sekundy.rýchlomer som nestíhal. on mal na to prísediaceho a ten vravel nejakú cifru, čo začína dvojkou (tri prázdne pruhy do kopca za beňadikom smerom na nitru) bobulu nebolo na prvý pohľad vôbec vidieť. na týchto nových im už tak netrčí |
|
|
1905. RE: RE: RE: (re:1904) | |
|
mr.TUTTLE
Příspěvků : 490 |
datum : 1.3.2011 - 17:43:13
Koťo: Nesklamal si ma... |
|
|
1908. RE: RE: RE: RE: (re:1905) | |
|
koto
Příspěvků : 874 |
datum : 2.3.2011 - 13:20:14
mr.TUTTLE:
Bobeš: čo už, keď som pako...
Bunda: ešte že ju majú aj na prednom okne a nielen na zadnom... |
|
|
1906. RE: RE: RE: (re:1904) | |
|
BOBES
Příspěvků : 726 |
datum : 1.3.2011 - 18:43:47
Koťo:Když se daří, tak se daří!! |
|
|
|
bunda
Příspěvků : 1575 |
datum : 1.3.2011 - 06:16:26
Koťo: |
|
|
|
koto
Příspěvků : 874 |
datum : 1.3.2011 - 08:24:23
bunda: čo narobím. som pako. nie, že by mi tých 100eur nechýbalo, ale som rád, že mám vodičák |
|
|
1907. RE: RE: RE: (re:1903) | |
|
bunda
Příspěvků : 1575 |
datum : 1.3.2011 - 21:49:32
Koťo: me rozesmalo jak jsi napsal ze jsi se mu zacal vzdalovat a rozesmala se barevna hudba |
|
|
|
bunda
Příspěvků : 1575 |
datum : 1.3.2011 - 06:17:07
Koťo: |
|
1893. JEN PERLIČKA... ;-) | |
|
Luboš
Příspěvků : 713 |
datum : 16.2.2011 - 17:04:52
Když mě tak poprvé zastavili kluci v kabriu...papíry v pořádku, tak chodili, zkoumali a pak jeden zezadu: "Hele, neshání tohle Tvůj brácha? Zabavíme ho." Druhý došel: "Pane řidiči, nevyhovující technický stav...nemá střechu!" Haha, tak se kluci pobavili, já se radši taky zasmál, aby mě nesjeli za tu navigačku na čelním skle a od té doby už mám 2(!!!) dobré zážitky s policií... |
|
|
doktor
Příspěvků : 4388 |
datum : 23.1.2011 - 16:56:28
to snad platilo ne...? |
|
|
|
Marsal
Příspěvků : 824 |
datum : 23.1.2011 - 18:30:32
doktor: Asi jsem natvrdlej ale pořád mě z toho vych ází že zaplatím pokaždé akorat zaleží dojak kategorie překročení rychlosti spadám :-)))a hlavně mám dojem že je lepší dodržovat předpis než se hádat či zapletit nebo ne taky tam píšou něco o blokové pokutě aještě máme taky přestupkové řízení a tam nám to většinou stejně spočítají ale třeba to nějak pořád nechápu |
|
|
|
hanzi
Příspěvků : 18581 |
datum : 23.1.2011 - 23:15:07
Marsal: tamto je blbost, to někdo zase opsal zákon ale jen část. Asi nejlepší na tohle je dodržovat rychlost |
|
|
1889. RE: RE: RE: (re:1888) | |
|
Marsal
Příspěvků : 824 |
datum : 24.1.2011 - 11:43:49
hanzi: No to přesně říkám |
|
|
|
doktor
Příspěvků : 4388 |
datum : 24.1.2011 - 20:48:59
Marsal: určitě to tak bylo a nevím zda to ještě platí a zda tam nebyla změna dnes jsem se chtěl stavit u známého dopraváka a zjístit to jak to vlastně je, ale byl někde na nehodě |
|
|
1891. RE: RE: RE: (re:1890) | |
|
Paťas
Příspěvků : 8582 |
datum : 24.1.2011 - 20:53:02
doktor: jenže u tebe to bylo jinak,k tobě neměli záznam tak co ti měli dokazovat.Hele jednou jsou daný pravidla a hotovo vim taky někdy porušim ale už s tím že za případné přestupky ponesu z odpovědnost a basta v tomhle nežertuji!! |
|
|
1892. RE: RE: RE: RE: (re:1891) | |
|
doktor
Příspěvků : 4388 |
datum : 24.1.2011 - 20:57:52
Bawson: pravdu máš určitě také jsem pěkně vyléčenej, ale v nášem státě je spousta špatných zákonů...
|
|
|
Mazaný Filip
Příspěvků : 1618 |
datum : 22.1.2011 - 09:43:09
a ja to jen doplnim:
§ 22 Přestupky proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích
(1) Přestupku se dopustí ten, kdo v provozu na pozemních komunikacích:
f) při řízení vozidla
1. drží v ruce nebo jiným způsobem telefonní přístroj nebo jiné hovorové nebo záznamové zařízení,
2. překročí nejvyšší dovolenou rychlost stanovenou zvláštním právním předpisem nebo dopravní značkou v obci o 40 km.h-1 a více nebo mimo obec o 50 km.h-1 a více,
3. překročí nejvyšší dovolenou rychlost stanovenou zvláštním právním předpisem nebo dopravní značkou v obci o 20 km.h-1 a více nebo mimo obec o 30 km.h-1 a více,
4. překročí nejvyšší dovolenou rychlost stanovenou zvláštním právním předpisem nebo dopravní značkou v obci o méně než 20 km.h-1 nebo mimo obec o méně než 30 km.h-1,
|
|
1883. Je to pravda? Nebo jenom keci. | |
|
rebel dědeček
Příspěvků : 1370 |
datum : 22.1.2011 - 09:25:23
Neplaťte pokuty..!
Víte, že vůbec nemusíte platit pokuty za "přiměřeně" rychlou jízdu? Taky
jsem se to dozvěděla nedávno a řeknu Vám, ze mě mrzí, že jsem těm
bídákům v bílých čepicích dala peníze za něco na co vůbec nemají ze zákona právo.
V zákoně č.361/2000 o pozemních komunikacích je sice napsáno, ze máme
povinnost jezdit v obci 50km/hod., na okresce 90 km/hod. a na dálnici
max 130 km/hod.. Jenže kluci v černém s bílými čepicemi nás můžou pokutovat jen za přestupek.
A v přestupkovém zákoně č. 200/1990 je přestupek definován jako překročeni rychlosti v obci o 30 km/hod a mimo obec o 50 km/hod.
Jo jo, to je ta naše legislativa. Takže, když se fakt budete mírnit a v
obci pojedete do 79km/hod, na okresce do 119km/hod a na dálnici do 179
km/hod, tak jim nemusíte dávat nic a místo peněz vyhozených za pokutu
zajít radši na zmrzlinu. Ověřovala jsem si to u naší
právničky a je to skutečně tak. Opět zase stát spoléhá na to, že
neznáme dobře zákony. Jo a kdyby Vám chtěli argumentovat tím, že celá
tato věc je ošetřena v nějaké vyhlášce, tak to klidně může být,
ale zákon je vyhlášce nadřazen. Tak a mají smůlu. Teď už jen
připravit lékárničky, technický stav vozidla, aby si rozčilení
"neléčili" na něčem jiném. Tak a hurá na rychlejší, ale stále bezpečnou
jízdu
Opravdu to tam je!!!
http://www.e-law.cz/zakony/200_90.txt
§ 22
Přestupky proti bezpečnosti a plynulosti
silničního provozu
(1) Přestupku se dopustí ten, kdo a) jako řidič motorového vozidla
překročí nejvyšší dovolenou
rychlost stanovenou zvláštním zákonem2a) nebo dopravní značkou o více než
30 km/h v obci nebo o 50 km/h mimo obec,
.
To platí i k Městské policii !!!! |
|
|
Paťas
Příspěvků : 8582 |
datum : 13.1.2011 - 17:46:06
Jak se měří v ČR a jaké šance mají antiradary
V současné době policie v ČR využívá několik typů radarů, nejrozšířenější skupinou jsou dobře známé radary
Ramer,
lidově zvané "bradavice". Druhým nejpoužívanějším zařízením měřícím rychlost pak jsou tzv
"Lasery".
Policejní mikrovlnné radary: Typ Ramer řady AD, 7M- V provozu cca 400 kusů.- Používá Dopravní i Městská policie- Většina verzí je přenosná - V současné době se zhruba z 80% setkáte právě s tímto typem radaru.- Výrobce Ramet Silniční radary měří rychlost pomocí Dopplerova jevu s využitím odražených radiových vln v mikrovlnném pásmu. Paprsek vysílaný parabolickou anténou se odráží od karoserie projíždějících vozidel zpět k radaru, je zachycen anténou a zesílen. Zpracováním odraženého signálu složitými elektronickými obvody je vypočtena rychlost projíždějícího vozidla.Mikrovlnné záření vysílané radarem se šíří přímo a chová se podobně jako světlo. Prochází sklem a plastickými hmotami. Radarové vlny se odrážejí od kovových částí karosérie a některých terénních překážek, jako jsou například svodidla, sloupy veřejného osvětlení a železobetonové konstrukce. Radarové detektory zachytí odražené paprsky radaru a reagují na ně zvukovým a světelným signálem - poplachem.Měření rychlosti radarem RAMER 7MPolicie České republiky používá výhradně jeden typ radarů. Jsou to silniční radary RAMER 7M a AD9, které pracují mikrovlnném Ka pásmu s frekvencemi 34.0 GHz a 34.3 GHz. Paprsek vysílaný radarem je velmi úzký - úhel pouhých 5° - a radary RAMER-7 mají velmi nízký vysílací výkon, který ztěžuje možnost odhalení. I ve srovnání s ostatními světovými výrobci mají české radary špičkové technické parametry. Dosah radaru RAMER 7M je maximálně 60 metrů; obvykle se ale měří na vzdálenost do 35-ti metrů. Překročení rychlosti je zdokumentováno videokamerou a snímek je přenesen do počítače - notebooku. Pro měření v noci je radar doplněn bleskem. Radary typu RAMER 7M nejčastěji potkáte zabudované do civilních neoznačených automobilů. Radarová hlava je zasazena do přední masky automobilu, počítač s LCD displejem a řídící panel jsou před sedadlem spolujezdce. Takzvané stacionární (pevně stojící) radary RAMER 7M jsou umístěny v kovových skříních podél silnic. Budky jsou většinou prázdné. Například po Praze je více než 20 radarových budek, ale radar je umístěn vždy jen v jedné, nebo dvou z nich.Radary Ramer jsou nejrozšířenější technologií v České republice. Odhaduje se, že je policií používáno zhruba 400 kusů Ramerů, ať už se jedná o trojnožky, "bradavice" či stacionární radary. Jediná cesta, jak se proti nim účinně chránit, je používání nejnovějších modelů radarových detektorů určených pro použití v ČR. Například modely BELTRONICS RX65e, nebo 975e či ESCORT X50 Euro, které mají speciální úpravu pro úspěšnou detekci radarů Ramer, tzv "pásmo KA-NARROW"Policejní laserové radary: LTI 20-20 UltraLite Micro Digi-Cam- V provozu 104 kusů.- Používá výhradně Dopravní policie- Zařízení je přenosné. Tento typ laserových měřičů policie v České republice začala hojně využívat v roce 2008, kdy jich nakoupila zhruba 100 kusů. Laser má maximální dosah 1000 m a záznamové zařízení je schopné vyhotovit fotografii na maximální vzdálenost zhruba 200 m. Těmito lasery je možné měřit i v noci, jelikož disponují infračerveným přisvícením, které patří k volitelné výbavě. Tento typ laserů je možné "setřást" laserovými rušičkami AntiLaser G9, nebo Target LaserTrack LT400. Pozor na další laserové rušičky které Vám dostatečnou obranu dle uskutečněných testů neposkytnou.Základní technické parametry:- frekvence impulzů: 125Hz- rozsah měření rychlosti: 0km/h - 320km/h- přesnost: ± 2km/h- dosah [laser]: 15m - 1000m- dosah [záznamové zařízení]: 50m - 200m; optimálně 80m - 150m- maximální kapacita: 750 - 1500 záznamůPolicejní laserové radary: ProLaser III- V provozu cca 100 kusů.- Používá výhradně Dopravní policie- Musí být označeno značkou "POZOR MĚŘENÍ RYCHLOSTI"- Zařízení je přenosné. Laserové měřiče ProLaser III jsou v České republice využívané Městskou policií. Odhadem využívají 100 kusů těchto laserů. Jedinou účinnou ochranou proti těmto laserovým měřičům je laserová rušička AntiLaser G9, nebo Target LaserTrack LT400.Jak vlastně měření laserem funguje? Policista si v hledáčku vybere vozidlo, které chce změřit, poté stlačí spoušť a laser vyšle proti tomuto vozidlu infračervené impulzy o vlnové délce 904 nm. Tyto impulzy se od vozidla odrážejí zpět k měřiči. Na základě odražených impulzů laser vypočítá rychlost vozidla. Pomocí ProLaseru III je možné změřit rychlost jednotlivých vozidel i v koloně, protože laserový paprsek je velice úzký. Typicky se zaměřuje evidenční číslo automobilu (SPZ), anebo na světlomety. Vzdálenost, na kterou je laser schopný měřit je až 1000 m. Vozidlo světlé barvy je lépe změřitelné než vozidlo tmavé. Laser umí také natočit případně vyfotografovat měřený automobil. Typická vzdálenost měření je 100 - 300 m. Technické parametry obou v ČR používaných laserových pistolí jsou velice podobné.Měření vozidel pomocí úsekového měření: UnicamVELOCITY- V provozu cca 30 kusů.- Používá výhradně Městská policie (provozuje většinou Magistrát města)- Musí být označeno značkou "POZOR MĚŘENÍ RYCHLOSTI"- Zařízení není přenosné.Úsekové měření je pasivní formou měření rychlosti. Nejde o měření v jednom bodě jako je tomu u běžných radarů, ale o měření vozidla v úseku. Jde o kamery, které zaznamenají vjezd a výjezd vozidla z měřeného úseku. Systém kamer je schopný evidovat SPZ a na základě doby průjezdu vozidla měřeným úsekem a známé vzdálenosti mezi bodem vjezdu a výjezdu vypočítá průměrnou rychlost vozidla. Zařízení se nedá oklamat změnou jízdního pruhu, jelikož kamery monitorují všechny jízdní pruhy a jsou vzájemně propojeny.Zařízení prakticky nic nevysílá a je tudíž nedetekovatelné radarovými detektory. Jedinou emisí záření, kterou úsekové měření vysílá, je infra přisvícení (noční vidění), které se automaticky zapíná při snížené viditelnosti, pro zachování kvality fotografií projždějících vozidel. Jediné zařízení, které umí toto záření spolehlivě detekovat je poslední verze laserové rušičky AntiLaser G9 (od 5/2009). Radarové detektory tato přisvícení detekují velice sporadicky, řádově cca z 10%.Jak se proti úsekovým mřením bránit:- Sklopená sluneční clona - kamery jsou umístěné poměrně vysoko nad vozovkou, takže pokud máte sklopenou sluneční clonu tak, že brání zachycení Vaší tváře kamerami, jste z obliga.- AntiLaser G9 - POZOR! Detekce je technologicky možná pouze za snížené viditelnosti a v noci.- Prakticky 100% ochranou je tedy kombinace používání sluneční clony ve dne, a AntiLaseru G9 v noci, kdy úseková měření bývají pouhým okem těžko odhalitelná.Stacionární měření: TraffiStar/TraffiPax- V provozu cca 20 kusů.- Používá výhradně Městská policie (provozuje většinou Magistrát města)- Musí být označeno značkou "POZOR MĚŘENÍ RYCHLOSTI"- Zařízení není přenosné.Traffistar S340 je měření, které využívají některá města po celé České republice. Měří rychlost motorových vozidel až do rychlosti 350 km/h. Tento radar se skládá z digitální kamery, jádra (inteligentní Piezo předzesilovač) a tří tlakových senzorů ve vozovce. Tlakové senzory jsou umístěné v 16 mm široké a 25 mm hluboké drážce pod povrchem silnice a to ve vzdálenosti cca 1m od sebe. Pokud přes ně přejede automobil, vypočítá Traffistar jeho rychlost a kamera ji zaznamená spolu s registrační značkou, tváří řidiče, rychlostí, datem a časem přestupku. Tento systém nic nevysílá a není tedy dost dobře možné detekovat jej radarovými detektory. musí však být ze zákona označen dopravní značkou "POZOR MĚŘENÍ RYCHLOSTI".zdroj: e-antiradary.cz
|
|
|