Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

Auto dne :) - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | |
206.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 19.7.2006 - 12:15:47

Newmik: to neslo, caddy uz to tam dal
205.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.7.2006 - 11:38:09

hanzi: no...mel jsi vydrzet...
204.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 19.7.2006 - 11:32:49

Newmik: dneska jsem k tomu musel neco napsat kdyz jste zacali.. a jako spravnej kabrioletak jsem dal fotky vsech z clubu co tu ty fotky maj ... pouzil jsem masterovu novinku. Hlavne jsem chtel pockat az budu mit auticko hotovy
203.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.7.2006 - 11:30:05

hanzi: uděláš v tom zbytečnej bordel...píčovina...
202.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 19.7.2006 - 11:28:21

Newmik: to zapomen, protoze jsem si to chtel pripravit a schovaval jsem si to na dyl a vy ste s tim takhle vycurali... takze jeste jednou to tu potom bude
201.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.7.2006 - 11:22:54

hanzi: poprve a naposledy
200.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 19.7.2006 - 10:42:10

Newmik: Renault 19 http://www.renaultclub.cz/pictures/5fbb269ceb6676fb5e07ee044f452c91.jpg Těsně před koncem roku 1988 představila automobilka Renault nový typ vozu nižší střední třídy, nahrazující úspěšný typ 9/11. Tento typ se stal přímým konkurentem v té době vyráběných vozů Fiat Tipo, Volkswagen Golf, Ford Escort, Opel Kadett, Peugeot 309 a dalších. Svým vzhledem, ale především jízdními vlastnostmi a užitnou hodnotou tehdy kandidoval na titul Automobil roku. Renault 19 je tří nebo pětidveřový hatchback, který se vyráběl ve více než 70 různých modelových modifikacích, lišících se typem karoserie, motory a několika stupni výbavy. Jeho vývoj trval celkem 45 měsíců, což je vzhledem k době jeho vzniku velice příznivý údaj. K modelům se splývavou zádí přibyla v roce 1992 další karosářská varianta typu sedan. Při jeho vývoji Renaultu 19 byla věnována velká pozornost bezpečnosti, pohodlí posádky a mimo jiné také aerodynamické čistotě. Součinitel Cx tohoto vozu je pouze 0,30, což je na třídu Renaultu 19 skutečně málo, dokonce i dnes. Podíl na takto nízkém součiniteli odporu vzduchu mají kromě základního tvaru karoserie také detaily, zejména hladká a utěsněná čelní stěna a oba velké plastové nárazníky zapuštěné do karoserie. Díky nízkému aerodynamickému odporu pak všechny modely disponují poměrně příznivou spotřebou pohonných hmot. Délkou 4115 mm patří devatenáctka k největším vozům své třídy. Vnější rozměry se rovněž promítají do velikosti interiéru, který poskytuje dostatek pohodlí i na dlouhých cestách. Interiér vozu je zcela v příjemném francouzském stylu. Pracoviště řidiče je velmi přehledně a ergonomicky uspořádáno. Podle stupně výbavy je pak možno ve voze nalézt zvyšující se počet prvků, přispívajících ke zvýšení jízdní pohody, elektricky ovládaná okna, otevírací střechu, nebo i automatickou klimatizaci, která umí udržet zvolenou teplotu i při vnější teplotě 45oC. Díky velkorysému prosklení 2,64m2 u pětidveřové verze je celkový horizontální úhel výhledu z místa řidiče 311o, což rozhodně přispívá k řidičově přehledu o dění před, kolem i za automobilem. Podvozek je příjemně měkký, takže na závadu jízdního komfortu nejsou ani nerovnosti na vozovce. Důsledkem tohoto naladění podvozku je větší boční náklon v razantněji projížděných zatáčkách. I přes to vůz drží spolehlivě zvolenou stopu. Poněkud nervózně však reaguje na rychlé ubrání plynu v prudce projížděných zatáčkách, kdy se záď vozu začne chovat přetáčivě. Lékem na tuto vlastnost typickou pro všechny vozy s předním pohonem a komfortně nastaveným podvozkem je však pouhé sešlápnutí spojky, nebo opětovné přidání plynu, po němž se vůz začne opět chovat neutrálně. Zájemce o tento automobil si může vybrat s poměrně bohaté škály motorů začínajících relativně slabým motorem o objemu 1237 cm3, který se dodával pouze do některých zemí v nichž se daňové zatížení vozidel vypočítávalo podle objemu motoru. Celkem slušně s devatenáctkou hýbe čtrnáctistovka Energy disponující výkonem 57,5kW (78 k) se kterou je možno v běžném mimoměstském provozu docílit spotřeby pod 6l/100km. Paleta motorů pokračuje sedmnáctistovkou o výkonu 66,5kW (90k) a vrcholí sportovním šestnátiventilem o objem1763cm3 o výkonu 101kW (137k). Těm spořivým jsou pak určeny naftové motory o objemu 1870cm3 v atmosférickém nebo přeplňovaném provedení. http://www.renaultclub.cz/pictures/t_11ad1b14e300eeaddbbefabea147a180.jpg http://www.renaultclub.cz/pictures/t_6d1afd0af10985f5a0b05968b8943a2a.jpg Karoserie Délka 4156 mm Šířka 1684 mm Výška 1412 mm Nápravy Přední 1470 mm Zadní 1417 mm Rozvor 2540 mm http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/137/137_r19-motory.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/137/137_P5042837.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/137/137_P5042855.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/137/137_P5042843.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/007/7_IM001354_resize_resize.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/173/173_P5291073a.JPG http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/173/173_P5291078a.JPG http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/173/173_P5311092a.JPG http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/221/221_kabrio_018.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/226/226_Mazlik001.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/226/226_Mazlik002.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/226/226_Mazlik003.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/227/227_Image024_resize.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/283/283_cab_bok.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/334/334_Nepojmenovany_1.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/379/379_polaku.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/379/379_DSC00280s.jpg http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/396/396_P1010021.JPG http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/430/430_100_0540.JPG http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/456/456_IM000398.JPG http://www.kabriolety.com/images/auta_clenu/517/517_DSCF2777.jpg snad jsem na nikoho nezapoměl. a ti co fotky nemají doufám brzo chybku napraví
199.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 19.7.2006 - 10:29:07

Caddy los Eldos: presne to jsem cekal. ale dobra... ten predek je takovej skoro moc hranatej, kola by to chtelo lepsi, antenu tam nasazenou na nevhodnym miste... mozna ty postranni blinkry taky mohli bejt kulatejsi
198.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.7.2006 - 10:27:20

Caddy los Eldos: dodej k tomu nejaky info a zbavime se R19 v tyhle rubrice :))))
197.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 19.7.2006 - 10:22:44

hanzi: dobra, tak povidej... :) http://www.renault19world.de/resources/lib_img/facts/ver_cabrio.jpg
196.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 19.7.2006 - 10:11:47

Caddy los Eldos: no tak jako kdyz to rikas takhle tak ja si pockam az sem das nejakou fotku
195.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 19.7.2006 - 09:40:47

Newmik: no, rikam....jako tohle je ciste pro funkcnost a chapu to, ale esteticka stranka utrpela :)
194.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.7.2006 - 09:37:39

Caddy los Eldos: a ty říkej někomu, že neví co je hezký... :-D
193.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 19.7.2006 - 09:32:05

Newmik: tak tohle je takovy....divny ne ze by tady ty upravy nemely smysl, ale nejak mi to tam nesedne, jako by to bylo z jineho auta...
192.
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 19.7.2006 - 08:28:19

Newmik:tak tohleto nevypada nejhur
191.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 19.7.2006 - 08:20:21

2006 Mercedes-Benz CLK DTM AMG Cabriolet Motor Typ: V8 Objem: 5439ccm Výkon: 434kW (582HP) / 6100 Točivý moment: 800Nm / 3500 Výkon Zrychlení 0-100km/h: 4s Top speed: 300km/h Pohon: zadní http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2006_mercedes-benz_clk_dtm_amg_cabriolet-2.jpg http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2006_mercedes-benz_clk_dtm_amg_cabriolet-3.jpg http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2006_mercedes-benz_clk_dtm_amg_cabriolet-1.jpg http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2006_mercedes-benz_clk_dtm_amg_cabriolet-4.jpg http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2006_mercedes-benz_clk_dtm_amg_cabriolet-5.jpg http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2006_mercedes-benz_clk_dtm_amg_cabriolet-7.jpg http://www.supercars.net/PicFetch?pic=2006_mercedes-benz_clk_dtm_amg_cabriolet-9.jpg http://www.supercars.net/gallery/119513/860/390659.jpg http://www.supercars.net/gallery/119513/860/390660.jpg
190.
dainel

Příspěvků : 1059
datum : 18.7.2006 - 21:31:30

Newmik: Je to stylovka a supr leštěnka (vhodnost jiné barvy je už detail)
189.
Jirkos

Příspěvků : 1577
datum : 18.7.2006 - 17:28:27

Mě se moc líbí ... ale mohl by být žlutý nebo červený P.
188.
Fikux

Příspěvků : 2557
datum : 18.7.2006 - 16:54:51

Newmik: sem taky zastánce názoru že se mi to líbí :)
187.
Leni

Příspěvků : 424
datum : 18.7.2006 - 15:43:41

Newmik: jo s tema barvama je to takhle presnejsi ale "zajimavy" bych nerekla... me se to fakt libi!
| | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0494 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů