Caddy: Fuj, mrtvola! No ale to už je za poslední dobu třetí inzerát, kde píšou o V6 s manuálem. Asi by to chtělo ty evropské verze pohledat. Kdo by se s tím předělával. Jestli si to dobře pamatuju, tak ty první dva byly z Německa.
Tak už konečně zajíždím svýho Chargera. Mám už za sebou dvě výměny oleje a namotáno přes 40motohodin. Šlape pěkně,jen trochu bohatší směs,ale to se spraví,až nastavíme předstih co motor snese.
Taky se mi podařilo dát na net video,takže se s Váma podělím.
Nevíte někdo, jestli se u nás dá sehnat homologovaný kit pro náhadu sealed beamů 4656 a 4651? Našel jsem tohle: conversion kit. Přestože se to jmenuje Autopal, pravděpodobně se to vyrábí v Indii a ne v Novém Jičíně. Evropskou homologaci to má. Radši bych to ale koupil u nás - za dopravu chtějí 42$ a firma rimiUSA, která to prodává, nemí na svých stránkách ani kontakt.
uncle Igor: čéče, jsi mi udělal celkem na chvilku radost - Ford Escort Cabrio 1,6 za 180.000,- Kč ... , škoda že je to tak starý článek, hned bych šel dát inzerát ...
Gerry: To auto vypadá, že už je přelakované, takže na tom je asi i nějaká práce. Ale jsou díly, které se hodí - např. pístnice na střechu stojí nová skoro osm litrů (!) Po mechanismu stahování okének (hlavně zadních) je poptávka veliká a převodovku by asi s radostí bral Caddy (nepletu-li se) atp. Další spotřebák jsou chladič například, mechanismus sklápění světel a hromada dalšího. Baronista by z toho využil dost věcí, ale zase na druhou stranu, kdyby to někdo vymazlil a přihlásil, tak by mu to službu ještě udělalo. Ale k tomuhle modelu asi musí mít člověk vztah, má hodně specifik.
Jo! A je to evropská verze, nad čímž amerikanista ohrne rypš.