Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

MG F - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
185. RE: RE: Lotus Elise S 40th Edition: další výročí (re:184)
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 27.11.2007 - 22:08:12

Sponik: Muj tez
184. RE: Lotus Elise S 40th Edition: další výročí (re:183)
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 26.11.2007 - 20:36:05

Dendy: Elise je moc daleký sen
183. Lotus Elise S 40th Edition: další výročí
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 26.11.2007 - 19:26:36


Je tomu už čtyřicet let, co Lotus vyrábí automobily, a to se sluší oslavit. Nebo alespoň nabídnout speciální model, když už finanční situace neumožní nic mohutného. Fanouškům se tak nyní naskýtá možnost koupit speciální model Elise.

26.11. 2007 11:48
Na voze je však cítit, že Lotus nemá peníze na větší úpravy, které by jistě oslavily výročí mnohem lépe.

Tato edice totiž nabízí vlastně jen optickou změnu. Především je to lehká úprava difuzoru vozu, několika malých detailů a především nalakování ostrou oranžovou. Tato barva se promítne i do interiéru.

Lakovaný je středový tunel, kusy dveří a střed přístrojové desky. Vůz má pevnou střechu (Elise jí může mít i sundavací), lakované třmeny brzd
a každý automobil bude vybaven plaketkou, která jasně všem ukáže, že majitel je jedním z mála šťastlivců, co si vůz koupil.





Jinak auto stojí na tom samém základu, jako je standardní Elise S. Motor je tak zážehová osmnáctistovka DOHC s výkonem 100 kW, který je dosahovaný v 6200 ot./min. Točivý moment 172 N.m si nezadá nic s pověstí sportovního vozu. Vrchol jeho křivky je totiž až ve 4200 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne vůz za 6,1 s, maximální rychlost je 205 km/h.

A protože limitovaná edice musí být o něco dražší, zákazníci musí mít alespoň pocit, že jsou v roli vyvolených. Celkem se tak vyrobí padesát kusů, přičemž patnáct jich poputuje do Německa, do Švýcarska 10, Francie jich bude mít 5, stejně jako Belgie, do Itálie pojede vozů 6 a zbytek devíti kusů si rozdají zbylé státy Evropské Unie.
182. RE: Lotus Exige 179 kW při 8000 ot/min z auto.cz (re:180)
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 25.10.2007 - 18:32:41

Dendy: kdy se v nem projedeme ??!!
181. RE: Lotus Exige 179 kW při 8000 ot/min z auto.cz (re:180)
Bendík

Příspěvků : 3211
datum : 25.10.2007 - 14:40:27

Dendy:
180. Lotus Exige 179 kW při 8000 ot/min z auto.cz
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 25.10.2007 - 12:25:02

Elise dostane kompresor a výkon Exige S může s přídavným „performance packem“ dousáhnout až 179 kW při 8000 ot/min. Automobilka myslela i na bezpečnost svých zákazníků – airbagy budou dodávány bez výjimky do všech jejích vozů. Lotusy modelové řady 2008 dorazí k obchodníkům už v tomto měsíci.

Lotus ladí formu
Příští rok bude pro Lotus obdobím ticha před bouří. V roce 2009 se totiž automobilka chystá uvést dva zbrusu nové modely. I v tomto čekacím období však Lotus chystá změny.

Nejsilnější verze modelu Elise označená písmeny „SC“ bude mít mechanické přeplňování. Motor tohoto roadsteru pak bude dosahovat z objemu 1,8 lvýkonu 164 kW. Uvedené hodnoty sami o sobě ještě neodhalují celý potenciál vozu. Musíme si totiž připomenout, že Elise SC váží pouhých 903 kg. Z 0 na 100 km/h tak zrychluje za 4,6 sekundy. Z 0 na 160 km/h pak za 10,7 sekundy. Maximální rychlost udávaná výrobcem je 240 km/h. Kombinovaná spotřeba by měla dosáhnout 9,1 litru benzinu na 100 km. Ovšem málokdo bude asi tento Lotus „přehnaně šetřit“, což je výraz dobře odpovídající evropskému kombinovanému jízdnímu cyklu. Lze očekávat, že výrobcem udávaná hodnota bude ve skutečnosti vyšší. Tady jde ale více o zážitky než o spotřebu…

Kompresorový čtyřválec v modelu Elise SC bude o osm kilogramů lehčí než ten v Exige S, ale bude postrádat mezichladič, což zhorší účinnost plnění, ale na druhou stranu umožní lepší výhled vzad.

Když airbagy, tak pro všechny
Lotus se rozhodl udělat krok směrem k zajištění vyšší bezpečnosti posádky svých lehkých sporťáků. Airbagy tak budou pro všechny modely standardem. To ale není jediné vylepšení, které se dotkne všech vozů. Lotus vylepšil systém elektroniky, která bude nově řidiče prostřednictvím LCD displeje upozorňovat na blížící se servisní intervaly. Proti nenechavcům bude pro vozy modelové řady 2008 určen nový alarm a imobilizér - vše dálkově ovládáno přes jeden multifunkční klíč.

Pro přehled zredukoval Lotus počet volitelných sad doplňků ze čtyř na dvě – Touring pack a Sport pack. Obě verze bude možné vzájemně kombinovat. Jednotlivá vylepšení z předchozích sad budou samostatně k dispozici i nadále. Zákazníci tak nepřijdou o možnost přizpůsobit vozy k obrazu svému.

Performance pack pro Exige S – jako v motokáře
Umocnit pocity z ostrosti řízení Exige S. To je cílem přídavného Performance packu, který nejen zvyšuje výkon vozu, ale posiluje i brzdy a zlepšuje systém kontroly trakce. Díky kompresoru dosahuje výkon 1,8litrového motoru 179 kW při 8000 ot/min. Z 0 na 100 km/h tak Exige S vystřelí za 4,2 sekundy, z 0 na 160 pak za 9,7 sekundy. Maximální rychlost se vyšplhá na 246 km/h. O bezpečné využívání výkonu Exige S se starají ventilované kotouče o průměru 308 mm s čtyřpístovými třmeny AP Racing.



179.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 22.9.2007 - 09:24:08

ještě bych uvedl že tento postup je pro modely do roku 97 včetnš, novější se nastavuou manuálně podle toho jak moc se zašroubujou do držáku
178. stále svítící brzdovky
roverider

Příspěvků : 48
datum : 21.9.2007 - 19:45:17

Ahoj cca před týdnem sem zjistil že mi stále svítí brzdovky, tak sem pátral po anglickejch webech co s tim, vzhledem k tomu že na střední se vyučuje "vyšší styl" a nikoli slang a technická ingliš tak sem mylně pochopil že budu muset sehnat novej samonastavovací spínač brzdovýho světla, že díky málému místu u pedálů a své postavě bude nemožnné ho vyměnit a navíc ho tam nandat abych tak abych ho znova blbě nenastavil a nemusel kupovat znova novej a už sem maloval čerta na zeď že ho budu zas měsíc schánět a podobně,aby to do mě někdo nenakuřil či nechytili flojdi, nebo že zas udělám nějakej bastl kterej se za chvíli po...

pak sem se eště kouknul na pár dalších stránek (kde to bylo napsáno jednodušším inglišem:-) a už sem věděl jak nato

tady je postup: strčit hlavu pod pedály a najít podlouhlý černobílý, spíš černožlutý válcový spínač v pravo nad brzdovym pedálem, chytit ho a otočit o 90 stupňů doprava a vytáhnout. Potom chytit spínací pacičku a povytáhnout jí, u mě to bylo cca 5mm za zvuku zapraskání. Zmáčknout brzdovej pedál a spínač znovu zandat a toť vše. Hotovo za 5 min.

PS: jen tak pro zajímavost sem se koukal jak vypadá moje lékárnička, sice neni asi originální, ale německá. Sic obvazy prošlé byl jsem mile překvapen- nůžky (možná by ustřihly i slabej plech )jsou skutečně nůžky a né hračka, škrtidlo je dostatečně široké narozdíl od "řezacích strun" v českejch lékárničkách, hromada obvazů a dokonce termofólie nebo jak se tomu nadává. Tomu říkám kvalita!
177. Manual Kompletní technické a uživatelské manuály pro Mini, MGF, 100, 200, 400, 600, 800, Cabriolet/Coupe/Tourer,
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 17.9.2007 - 20:53:42

Někde tady určitě byl, ale opakování matka moudrosti . Odkaz
176.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 16.7.2007 - 15:40:31

roverider: Sikovnej....peknej navod :-)
175.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 13.7.2007 - 23:26:24

Ahoj V poslední době sem neměl vůbec čas a tak sem píšu až teď... jelikož už od koupi bylo moje MG snížené asi na 320mm tak jsem se rozhodl že si buť nechám doplnit hydragasovou kapalinu nebo si jí doplním sám. Jelikož jsou servisy s pumpou akorát v Praze a Brně a doplnění stojí 1000-2000kč tak jsem se rozhodl že si pumpičku postavím a hydragas doplním. Nelenil jsem, sehnal jsem si na netu návod na anglických stránkách. Jenže tam popisovali jak udělat pumpu z hydraulického zvedáku a podobně, bylo tam hromada ventilů a různejch blbostí a celé řešení bylo zbytečně složié. Tak jsem nakonec udělal pumpičku z mazacího lisu- levné a jednoduché, a kapalinu si namíchal vlastní (dle rad z www.mgfcar.de) Vzhledem k tomu že mě jedna kabrioleťačka požádala o radu jak a kde hydragas doplnit a vzhledem h tomu že kabrioleťáci si maj pomáhat img/01.gif rozhod jsem se že napíšu návot a dám ho na net. Doufám že jsem ho nepsal zbytečně a že někomu pomůže. zde je odkaz: http://www.edisk.cz/stahni/72550/hydragasova-pumpa.pdf_459.58KB.html
174.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 11.6.2007 - 15:44:36

D.Lhota video Chvilinku strpeni bude to trvat nez se to natahne.
173. Powerflex
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 21.5.2007 - 13:43:28

+++ POWERFLEX Proč používat polyuretanové silentbloky POWERFLEX na podvozkových prvcích ? obrazky/powerflex_lista Polyuretan je známý jako specializovaný plast už asi 30 let. Nicméně, nedávný pokrok umožnil vpravit do tohoto materiálu velmi speciální vlastnosti. Silentbloky jsou jedny z nejvíce namáhaných komponentů instalovaných do motorových vozidel. Podstupují enormní zátěž v nejobtížnějších podmínkách a to bez údržby a lubrikace. Materiálem ze kterého se vyrábí, je gumová směs obsahující přírodní produkty, které časem chátrají. Stávají se jemnějšími a více poddajnými, méně a méně odolávající tlaku jež je na ně kladen. Tím umožňují více a více pohybu závěsným komponentům a nabízejí méně a méně kontroly nad závěsnou symetrií. To obratem způsobuje zvýšené opotřebení gum, nestabilitu brzdění a špatné ovládání. Toto je ten jediný největší důvod díky jemuž můžete okamžitě říci rozdíl mezi řízením 3 roky starého auta v porovnání s ukázkovým showroom autem. Nicméně, i nová auta můžou od POWERFLEX silentbloky profitovat, protože jejich kvalitnější design nabízí efektivnější ovládání závěsných komponentů a to do větších rozměrů než normální gumové díly. Díky technologickému pokroku tohoto PU materiálu bylo možné předejít běžnému problému, obvyklému u tvrdších silentbloků, kterým je zvýšená hlučnost. Ze správně vytvořené polyuretanové směsi mohou být vyrobeny o 25-30% tužší silentbloky než nové gumové komponenty , ale se stejnými hluk pohlcujícími vlastnostmi. http://www.mk-racing.cz/main-firmy.php?location=powerflex.htm
172.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 29.4.2007 - 08:55:37

roverider: Ty mas ,ale kliku :-(.asi bych sel po vececickach ktery mohly zkur...v servisu tzn jestli kdyz delali ten predek neublizili el. instalaci neprosekli kabelaz, neni uzemena 12V vetev a tim padem pojistky v pr.. Hlavne tady sis urcite vsiml ze pojistky jsou vsude kazdopadne mlhovky maj rele pod volantem. Nebo jestli neurvali zemeni? Je zapojeny z minusu baterie rovnou na kastli.
171.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 29.4.2007 - 01:04:21

dendy: dik, eště bych tě chtěl požádat o radu, nevíš kde by mohla bejt chyba- nesvítí mi půlka auta- přední a zadní mlhovky , levá přední a zadní parkovačka, a nějak mi to nesignalizuje (nepípe) když mám zaplý světla votevřený dveře a vyplej motor. žárovky sou ok, byla spálená 1 pojistka(levý potkávačky) tak sem ji vyměnil, spálilo jí to znova,pak sem překontroloval jestli není nateklo někde v konektorech-nebylo, dal tam další- ta už se nespálila ale levá přední a zadní parkovačka furt nic ani ta signalizace.... dělá to od tý doby so to bylo v servisu, mám takovej pocit že je to tím že když sem chtěl ze servisu odjet tak byla vyflusaná baterka, připojili pomocnej startovací zdroj , chtěl sem nastartovat,ale jediný co se dělo byl kouř z rádia!!!! (teď funguje), myslím jestli se servismanovi nepovedlo přehodit + a - tak mě poslali domů a já večer přijel nastartovat to šlo tak sem odjel, ale já blbec neskontroloval zbytek ...
170.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 28.4.2007 - 20:02:07

roverider: zesik je bodnutej za pravou sedackou.A vytlumeny dvere jsou i uvnitr.
169.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 28.4.2007 - 20:01:04

roverider: sw je delanej podle tohodle navodu http://www.prsm.de/carhifi/
168.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 28.4.2007 - 19:33:47

Newmik: peknej interier
167.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 26.4.2007 - 19:59:54

jinak auto už je po nehodě spravený a téměř dokonale ale předchozí problémy zůstaly pro dendyho: čus koukal sem na fotky v tvym profilu a zaujal mě ten tvuj subwoofer, a jelikož uvažuju že bych si časem audio trochu vylepšil tak by mi zajmalo jaks to tam dal. Máš ten reprák v malej bedničce a nebo máš udělanou pouze přední stěnu a zbytek tvoří podlaha a spodek palubky? Kolik másta zbylo spolujezdci a kams nacpal zesilovač? jakej to má výkon? Dák by mě zajmalo jak máš vytlumený dveře- jestli jen pod tapecírungem jak je vidět na fotce a nebo to máš ještě nacpaný vevnitř dveří? edit:povedlo se mi omylem smazat můj předchozí příspěvek...
166.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 24.4.2007 - 21:42:08

http://www.street-race.nl/pics/1117789634.jpg
| | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0171 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů