Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

MG F - zobrazeno podle vláken

Seznam témat | Zobrazovat podle času
| | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
               
230. RE: RE: RE: RE: (re:229)
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 25.9.2008 - 17:24:37

Boo: kdybys jezdil na srazy tak to vis jak vsichni ostatni
                   
231. RE: RE: RE: RE: RE: (re:230)
Boo

Příspěvků : 8759
datum : 25.9.2008 - 18:00:46

hanzi: KUa na poslední sraz jsem neměl čím.. . Ale teď už mám novou placku..
No a Renault je kde? Jak je to s díly na MG? Dá se?
                       
232. RE: RE: RE: RE: RE: RE: (re:231)
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 25.9.2008 - 18:54:55

Boo: ja nevim, ja s tim jezdim :D .. jak ktery dily, na motor jsou, na karoserii taky ale drazsi... no a rencek zatim stoji... porad s prasklou napravou, si rikam ze uz bych mel koupit napravu a dat to dohromady
221.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 19.8.2008 - 12:14:35

Inspirace

   
222. RE: (re:221)
Radek127

Příspěvků : 3292
datum : 1.9.2008 - 12:21:32

Dendy: zajímavý design
220. MG TF500
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 8.7.2008 - 14:52:05

500Hp





218.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 10.5.2008 - 20:03:18

Dendy: pokud budou prachy tak si ty oranžový silentbloky asi pořídim. A přes zimu namontuju.
Dál uvažuju že si eště omotám svody termoizolační páskou, kvůli snížení teploty v motorovym prostoru. Prej to dovela pomáhá. Nevim jak tobě, ale když jezdim pomalu po mestě , tak mi to docela hřeje do sedačky.

Jinak koukám že plánuješ tuning, kolik z toho chceš dostat? těch 200k+?
   
219. RE: (re:218)
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 19.5.2008 - 12:57:54

roverider: Rad bych nez koniky tak kroutacek nahoru
216. throttle bodies
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 9.5.2008 - 10:48:51

Here are a twin set of 45mm throttle bodies needed for over 200 bhp(Aaaaaaaaa), these where fitted to the caterhams and some mgf's,and elise's,
215.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 9.5.2008 - 10:47:44

Pokud to dobre dopadne bude :


a
   
217. RE: (re:215)
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 9.5.2008 - 22:38:37

Dendy: dopadne........!!!!!!
213. Polyurethane Bushes MGF – Full Kit
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 3.5.2008 - 13:22:10


Zde
   
214. RE: Polyurethane Bushes MGF – Full Kit (re:213)
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 3.5.2008 - 21:24:19

Dendy:
212.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 27.4.2008 - 21:53:43



Dobrý sporťák má být lehký, kompaktní, motor před zadní nápravou a náhon na zadek. Lotus Eagle přesně tohle všechno splňuje. Dočkáme se jej zhruba za rok.
Nový model Eagle nabídne ve své karoserii typu coupé místo pro čtyři (2+2) pasažéry. Designově by měl navázat na současné modely Lotusu (včetně plánovaného nástupce Espritu). Nepočítá se pro něj s šasi od Elise, místo toho bude vyvinuta nová platforma, ve které dostanou hodně prostoru materiály jako hliník a kompozitní materiály. O pohon zadních kol se postará uprostřed uložený šestiválec o objemu 3,5 l od Toyoty vyladěný na více než tři sta koní.
Celkem by se mělo na trzích objevit sedm verzí automobilu, nevyjímaje verzi s řazením pádly pod volantem (Lotus dosud s trochou nadsázky prohlašoval, že mu řazení pádly nesmí přes práh). Novinka by měla přijít někdy na začátku příštího roku, základní cena by měla být přibližně 46.000 GBP (cca. 1.800.000,–Kč).
209.
roverider

Příspěvků : 48
datum : 12.4.2008 - 21:27:38

Ahoj Dendy, jaký máš zkušenosti s polyuretanovejma silentblokama powerflex?
A co motor, v čem se vlastně liší 160k verze od klasického VVC?

Jinak mě potkala před dvoluma-třema měsícema taková nemilá věc a to HGF neboli prasklé těsnění pod hlavou...
Uháněl sem si to domů a najednou cejtim smrádek, kouknu do zrcátka a vidim za sebou bílej čmoud (bylo krásně vidět proudění vzduchu a turbulence za autíčkem )
Tak sem zastavil, vylez vorevřel kufr, počkal až se přestane čadit. Kouknu na víčko oleje, žádná bílá sr..., skontroluju chladící kapalinu, žádná stopa oleje. Tak si říkám jestli to nebylo špatnym víčkem vod nádržky chladící kapaliny. Nastartuju, jedu, po pul kilometru znova čmoud, zastavuju, tentokrát tekla chladící kapalina zpod auta, tak volám odtahovku...
Jinak to prasklo akorát tak že se nemísil olej a chladící kapalina, ani nic nešlo do spalovacího prostoru, ale chladící kapalina stříkala na svody, eště že nestříkala jinam, jinak bych si toho nevšim, a nechci ani myslet na to co by se stalo kdyby se všechna vytekla a já jel dál > další "tuning" bude senzor hladiny chladící kapaliny...
   
210. RE: (re:209)
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 13.4.2008 - 16:38:41

roverider: +++ POWERFLEX Proč používat polyuretanové silentbloky POWERFLEX na podvozkových prvcích ? obrazky/powerflex_lista Polyuretan je známý jako specializovaný plast už asi 30 let. Nicméně, nedávný pokrok umožnil vpravit do tohoto materiálu velmi speciální vlastnosti. Silentbloky jsou jedny z nejvíce namáhaných komponentů instalovaných do motorových vozidel. Podstupují enormní zátěž v nejobtížnějších podmínkách a to bez údržby a lubrikace. Materiálem ze kterého se vyrábí, je gumová směs obsahující přírodní produkty, které časem chátrají. Stávají se jemnějšími a více poddajnými, méně a méně odolávající tlaku jež je na ně kladen. Tím umožňují více a více pohybu závěsným komponentům a nabízejí méně a méně kontroly nad závěsnou symetrií. To obratem způsobuje zvýšené opotřebení gum, nestabilitu brzdění a špatné ovládání. Toto je ten jediný největší důvod díky jemuž můžete okamžitě říci rozdíl mezi řízením 3 roky starého auta v porovnání s ukázkovým showroom autem. Nicméně, i nová auta můžou od POWERFLEX silentbloky profitovat, protože jejich kvalitnější design nabízí efektivnější ovládání závěsných komponentů a to do větších rozměrů než normální gumové díly. Díky technologickému pokroku tohoto PU materiálu bylo možné předejít běžnému problému, obvyklému u tvrdších silentbloků, kterým je zvýšená hlučnost. Ze správně vytvořené polyuretanové směsi mohou být vyrobeny o 25-30% tužší silentbloky než nové gumové komponenty , ale se stejnými hluk pohlcujícími vlastnostmi. http://www.mk-racing.cz/main-firmy.php?location=powerflex.htm

Sam jsem si poridil neco podobneho ale je to z polyurethane od Mike Satur-a a chystam se je tam letos spolu s 160 Trophy motorem narvat.
160BH pouziva variabilni casovani ventilu viz
   
211. RE: (re:209)
enakki

Příspěvků : 58
datum : 19.4.2008 - 01:03:04

roverider: ja co som cital skusenosti chalaniska co ma MR2 tak si velmi pochvaloval. udajne je to tvrdsie, ale ze to celkom citit na jazdnych vlastnostiach (k lepsiemu).
ja ich asi tiez vymenim za powerflex, ale az ked tie origo dosluzia.
208.
Ota

Příspěvků : 3037
datum : 27.3.2008 - 18:29:37

Prostě nádhera, jak to vizuální tak technické stránce, jen doufám, že tomu číňani neuškodí

však já si to MG jednou koupím, jednou...
207. EXTREME MGF and Concepts Page
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 27.3.2008 - 18:10:01

Zajimavy odkaz link
206.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 26.2.2008 - 07:37:31

Prevzato z Autofun
I vozy určené pro závodní série potřebují čas od času omladit a vylepšit.

Jak název auta napovídá, tenhle sporťáček není určen k dovádění na okreskách skotské vysočiny, ale stvořen pro závodění na okruzích v rámci všemožných pohárů, jichž je v Británii nepočítaně. Je ale dobré vědět, že silniční homologaci má také… Verze Sport Cup 260 je tím vůbec nejextrémnějším kouskem, jaký můžete v modelové řadě Exige najít, kompresorem přeplňovaný čtyřválec Toyota 1.8 VVTL-i (pohrobek sportovních modelů Corolla T-Sport a Celica) je vyladěn na výkon 260 koní (191 kW) při 8000 otáčkách a dává točivý moment 236 Nm při 6000 otáčkách. Mezichladič si bere vzduch z otvoru umístěného na střeše vozu. Klasický omezovač zasahuje při 8000 otáčkách, krátkodobě (na 2 s) si ale nechá líbit i 8500 „árpíem“.

Šestistupňová převodovka s hliníkovou skříní je shodná se silniční verzí Exige S. Optimální rozjezd můžete svěřit systému launch control (to pokud máte dost peněz na nové spojky) a kontrole trakce, diferenciál má pochopitelně omezenou svornost. Brzdám nechybí posilovač a ABS, brzdové kotouče jsou vrtané s vnitřním chlazením, vpředu mají průměr 308 mm a vzadu 282 mm.

Přestože má Cup 260 ochranný rám podle regulí FIA, zůstal věrný Chapmanovu krédu, že na hmotnosti záleží a tak auto váží pouze 928 kg, takže na kilowatt výkonu připadá pouze 4,86 kg. Není se tedy čemu divit, že s tímhle ďáblíkem budete na stovce za 4,1 s, na stošedestátce za 9,9 s a vymáčknete z něj až 237 km/h.

                                                                                                                                                                                                              | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
                                                                                                                                                                                                              Stránka byla vygenerována za 0.0315 s.
                                                                                                                                                                                                              Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
                                                                                                                                                                                                              © 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
                                                                                                                                                                                                              Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů