Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

MG F - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
85.
Biggerfil

Příspěvků : 1618
datum : 4.10.2006 - 12:47:43

Dendy: DRZIM PALECKY
84.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 4.10.2006 - 12:41:56

Biggerfil: Zatim jeste budu cekat na tenhle 160 konikovej motor a pak ho prehodim img/17.gif>">
83.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 4.10.2006 - 12:40:15

C.H.A.S.E.R: Kazdopadne jsem se dival na ty Tojoty MR2 a to je take 1.8 a maj kolem 190 koniku , ale stojej od 17 500 do 24 000 Eur . Mobile
82.
Biggerfil

Příspěvků : 1618
datum : 4.10.2006 - 11:17:52

Dendy: To je na tobe, to tvoje je taky krasa, ale tohle je silnejsi A zluta vypada sportovneji A pak se v tom budu moct svest, ze jo?
81.
C.H.A.S.E.R

Příspěvků : 11861
datum : 4.10.2006 - 08:13:58

Dendy: je to "jen 1.8 a 160 PS ??!!!! Mrdaaaaaaaaaa
80.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 3.10.2006 - 18:47:19

Biggerfil: Asi strelim svoji karku a koupim tohle
79.
Biggerfil

Příspěvků : 1618
datum : 3.10.2006 - 15:04:01

Dendy: Je fakt peknej
78.
dainel

Příspěvků : 1059
datum : 3.10.2006 - 11:37:05

Dendy: vypadá fakt dobře
77.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 3.10.2006 - 10:41:35

Dendy: krása!
76.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 3.10.2006 - 10:39:10

Biggerfil: Tak nevim moc se mi libi :-)) MGF 160 Trophy
75.
Biggerfil

Příspěvků : 1618
datum : 3.10.2006 - 09:57:26

Dendy:
74.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 3.10.2006 - 08:12:13

Dendy: jj..na fotkach se mi ale nelibi tolik jako nazivo...
73.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 2.10.2006 - 17:06:38

http://www.richii.com/albums/MGTF-Promo-Photos/MGTF_Front.sized.jpg
72.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 2.10.2006 - 17:00:08

http://www.richii.com/albums/MGTF-Promo-Photos/mgtf_moonshine.sized.jpg
71.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 2.10.2006 - 16:57:26

Newmik: myslis http://www.richii.com/albums/MGTF-Promo-Photos/MGTF_Silver_night2.sized.jpg
70.
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 2.10.2006 - 15:43:17

Dendy: ale s těmi novými světlomety se mi líbí víc
69.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 2.10.2006 - 14:43:51

MG MGF Převzato z článku na Rover klubu MGF je krásné na fotografiích a úžasné na vlastní oči. http://www.austin-rover.co.uk/press/mgf_1.jpg Dvou vačkový šestnácti ventilový motor 1,8 l sedí přímo za řidičem a MGF je tak cenově nejdostupnějším roadsterem s motorem uprostřed a s krásným rozložením váhy 50:50. Standardní varianta motoru má 118 koní v 5500ot./min. a 166Nm v 3000ot./min. Též se dala koupit verze VVC s variabilním časováním ventilů, které zvedne výkon na 143koní nebo třešinka na dortu a to v podobě nejsilnější varianty VVC 160Koní motor.který se vyráběl jen v krásné kanárkové http://www.pistonheads.com/fastcars/mg/mg-160-02.jpg nebo Tahiti blue http://www.ukclassifieds.co.uk/files/130796.jpg Motor uprostřed a dvojité lichoběžníky je uspořádání spíše spojované s Ferrari než s roadstery v ceně od 15 995 GBP.A když přidáte brilantní odpružení Hydragas Alexe Moultona jsou možnosti podvozku přímo výborné. Na silnici zvládne MGF z 0-48km/h za 2,8sekundy a 0-96km/h za 8.7sekundy si bude stěžovat jen málokdo.Na našich silnicích jsem s ním jel nejvíc 190km/h, jízdou s ním si vychutnáte opravdu každý kousek kilometru, i na našich postupně se zlepšujících silnicích. Majitel vozu Dan, říkal že na Německé dálnici měl na tachometru více jak 200km/h. I když maximální rychlost je udávaná 198km/h.Rover se evidentně rozhodl, že MGF musí plachtit po silnici s co možná nejmenší námahou, protože řídit jej jde s lehkostí.Snadno se zatáčí i ve vyšších rychlostech, pohyby karoserie jsou potlačeny na nejnižší míru a až k limitu zůstávají reakce MG absolutně důvěryhodné.V Anglickém testu stojí, v žádném jiném autě s motorem za sedadly se při rychlé jízdě nebudete cítit tak bezpečně. Technické údaje: MGF model: 1.6i 1.8i Stepspeed 1.8i 1.8 VVC Trophy 160SE Max Power (PS) 112 @ 6250 rpm 120 @ 5500 rpm 120 @ 5500 rpm 145 @ 7000 rpm 160 @ 7000 rpm Max Torque (Nm) 145 @ 4700 rpm 145 @ 3000 rpm 165 @ 3000 rpm 174 @ 4500 rpm 174 @ 4500 rpm Top speed mph (kph) 116 118 (189) 120 130 137 (220) 0-60 (seconds) 9.3 9.5 8.5 7.0 6.9 30-50 (4th gear) 8.3 n/a 6.6 6.2 6.4 50-70 (4th gear) 9.0 n/a 7.0 6.5 6.6 Weight (kg) 1075 1095 1075 1075 1075 Power/weight ratio (bhp/ tonne) 104 109 112 135 149 Urban mpg (litres/100 Km) 28.2 (10.1) 23.4 (12.1) 27.8 (10.2) 25.2 (11.2) 25.2 (11.2) Extra-Urban mpg (litres/100 Km) 48.6 (5.8) 42.6 (6.6) 49.3 (5.7) 48.8 (5.8) 48.8 (5.8) Overal mpg (litres/100 Km) 38.4 (7.4) 32.8 (8.6) 38.3 (7.4) 36.3 (7.8) 36.3 (7.8) C02 (g/Km) 177 206 182 189 190
68. Modifikace chladiciho systemu.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 18.9.2006 - 11:24:25

Jedna se o modifikaci chladiciho systemu pro kazde MGF, aby nedochazelo k poskozeni tesneni hlavy. Normalni stav je ze termostat je umisten blizko motoru a dochazi k prudkym tepelnym zmenam coz ma za nasledek poskozeni tesneni hlavy. viz link v angl
67. N.D.
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 9.9.2006 - 22:52:12

Peknej shopik
66. Set tesneni (k-engine)
Dendy

Příspěvků : 857
datum : 9.8.2006 - 17:39:06

Set tesneni pro MGF (K-engine ne vvc)cca 1000Kc
| | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0221 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů