Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

Škoda - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
1253. RE: RE: (re:1247)
Hubert

Příspěvků : 409
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Ota: No a ted to zase nepovolej nemci aby skodovka nebyla lepsi nez golf a prasat
1252. RE: RE: RE: (re:1248)
doktor

Příspěvků : 4388
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Ivan: pěknej kousek
1251. RE: RE: (re:1250)
doktor

Příspěvků : 4388
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Akos: tuhle dokonce znám...
1250. RE: (re:1239)
Akos

Příspěvků : 927
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

doktor:








Opravdu povedena studie, představte si to, tady v 70-80. ti letech... Bylo pak ještě něco s názvem GIOM, ale toho nemůžu najít.

1249. RE: (re:1244)
doktor

Příspěvků : 4388
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Gerry: to je fakt mohla tu jezdit moc pěkná auta
1248. RE: RE: (re:1238)
Ivan

Příspěvků : 809
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

m.artty: myslis taketo daco ze?


1247. RE: (re:1246)
Ota

Příspěvků : 3037
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Gerry: jo u nás v Mb uměli(jí) dělat auta, bohužel za posledních 60.let to žádné vedení nepovolilo
1246.
Gerry

Příspěvků : 2752
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Ota: skvělý autí na tu dobu
Bohužel ale sportovní vůz a socialistický způsob života se neslučovali.
Tak asi proto zůstalo jen u konceptu.
1245.
Ota

Příspěvků : 3037
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Škoda 1100 GT - ÚVMV, ČSSR 1970
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, prototyp sportovního vozu s upraveným motorem Škoda 110, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1140 cm³, vrtání 73 mm a zdvih 68 mm, komprese 12,0, dvojitý karburátor Weber, výkon 55 kW (75 koní) DIN při 5750 ot/min, točivý moment 105 Nm při 4000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2200 mm, vnější rozměry 3880x1505x1125 mm, hmotnost 816 kg, maximální rychlost 173 km/h, zrychlení na stovku za 13,7 s, pevný kilometr za 35,4 s.
Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye.

1244.
Gerry

Příspěvků : 2752
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

doktor: rok 1970? Pěkný. Nakonec těch prototypů, co byly zašlapáný je víc.
1243.
Gerry

Příspěvků : 2752
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Ota: z Ústředního Výboru Moravských Valachů?
1242. RE: (re:1240)
doktor

Příspěvků : 4388
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Gerry: přesně tak je to Škoda 1100 GT r.v. 1970
1241. RE: (re:1240)
Ota

Příspěvků : 3037
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Gerry: jj prototyp z ÚVMV
1240.
Gerry

Příspěvků : 2752
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Ivan: hezký, MBXko-krása
doktor: to bílý je co, Škodka?
1239.
doktor

Příspěvků : 4388
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

to je mazec
1238. RE: (re:1237)
m.artty

Příspěvků : 475
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Ivan: Hodně pěkné.... a kdyby to ještě nemělo střechu Tyhle různé raritní kousky od Škodovky mám rád.
1237.
Ivan

Příspěvků : 809
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Pekna raritka co poviete?



1236. RE: (re:1234)
Paťas

Příspěvků : 8582
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Caddy: Wosle-
1235. RE: (re:1234)
tequilla

Příspěvků : 615
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Caddy:
1234.
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 15.1.2010 - 12:21:53

Favorit s kompresorem
| | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0382 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů