Radek127: Ono je to možná lepší tam navařit kus jinýho auta než se různě pokoušet o opravu. Já jsem sháněl část od kola k zadnímu světlu na Kadetta cabrio a bez šance. Nakonec se to teda nějak udělalo, ale stejně asi zelenej půjde na díly/do šrotu
m.artty: detajly se budou řešit na přelomu července-srpna až půjde na lak tohle už vytáhnout nešlo. to bylo zbořený moc dovnitř. jak vrchní, tak spodní výztuhy byly )plně slisované. Je tam nová čtvrtka auta... ale sehnat ji bylo umění
Radek127: To víš, detaily jsou taky důležitý Máte to moc pěkně opravené, pane Je tam navařenej kus jiné Astry nebo je to vytažený ven a pak dokytovaný?
m.artty: Tý vado... Já jim ukazuji nový bok, který byl narvaný 15 cm dovnitř, opravený nárazník, kufr, roh a ona ho zajímá odnimatelná lišta, která se dá vždycky omýt či nalakovat na černo...
PacBoy: Děkuji. Prvních deset piv na mňa. Každopádně by bylo záhodno Ťa seznámit někdy u toho pivka se starší produkcí vozítek od Adama Opla. Takový V8 Diplomat, Monza (ta co byla i na hradě v Ově) Omega Lotus, GT, ty staré Rekordy, Kadetty ze sedmdesátých a taky předválečná produkce je parádička veliká. Ty nové káry mi nic neříkají, ale dá sa na to čumět, i když jakási ta Antara, nebo co, to je věc, která se ztratí v davu ocumlaných bonbónů, ale háčková Astra je v pořádku a Corsa pro babu do města je možná to nejpěknější z prcků. Ale to nic, jsem jsem si vzpomněl původně na ty šedesáté a sedmdesáté roky, kdy bylo dobře před ropnou krizí.
Caddy: Hej, bych zdechl. Mi stačilo sedět na místě spolujezdce ve 240 koňové Astře F. Jak to neřídím, tak mám furt pocit, že každou vteřinu musím zemřít na infarkt...