Anonym
 
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty

Benzin nebo Diesel - toť otázka! - zobrazeno podle času

Seznam témat | Zobrazovat podle vláken
| | 1 | 2 | 3 | 4 | |
41. RE: RE: RE: RE: RE: (re:40)
Ray...

Příspěvků : 1489
datum : 10.1.2008 - 09:41:21

Caddy:
40. RE: RE: RE: RE: (re:39)
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 9.1.2008 - 12:39:54

Newmik: tak ja bych si to tam taky nedal....ale ten plyn furt dokazu apson pochopit...nafta v cabriu je pro me neco jako napinacky ve slipech....
39. RE: RE: RE: (re:38)
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 9.1.2008 - 11:23:29

Caddy: pro me je to stejnej sajrajt....do kábra mi nesmí ani jedno...
38. RE: RE: (re:37)
Caddy

Příspěvků : 23860
datum : 9.1.2008 - 10:56:05

Newmik: lepsi nez dyzly...
37. RE: (re:36)
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 9.1.2008 - 08:52:13

Airwolf: proboha nedělej to
36.
Airwolf

Příspěvků : 648
datum : 9.1.2008 - 08:51:29

Jojo...o plynu do cabria uvazuji...ale ta cena cca 34k za plyn...
35. RE: (re:34)
Newmik

Příspěvků : 29536
datum : 8.1.2008 - 22:51:00

Danielson: ten Tvuj usmev v awataru se skvelě hodí k tomu příspěvku....
34.
Danielson

Příspěvků : 1646
datum : 8.1.2008 - 22:48:53

Plyyyyyyyyyynnnnnn!
33.
Goldies

Příspěvků : 1204
datum : 8.1.2008 - 18:32:47

No ja mam oboje i benzin i diesel. Srovnani je sice trochu divoky (benzin - 1,4, N/A, 4 válce, nahon na predek, cabrio:: Naftak - 2,5, turbo, 6 valcu, nahon na zadek, kombi ) ale co jsem zatim zjistil, tak naftak ma krasnej chod a tahne okamzite. Spotreba cca 8 litru mesto. Benzinak je tichounkej, ale zase neni pruznej a spotreba 11 litru mesto . Pro me je to jasny na deni jezdeni nafta, na vikendy benzin
32. RE: RE: RE: (re:31)
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 8.1.2008 - 18:07:15

Ray...: NETLACHEJ TADY
31. RE: RE: (re:28)
Ray...

Příspěvků : 1489
datum : 8.1.2008 - 14:25:53

hanzi: nahodu posledni dobou uz to taky neni tak zhavy ... a ze zrovna TY mi mas co vycitat ... (do Kralovic z Kladna za 7 minut vole)
30. RE: (re:29)
modrejpes

Příspěvků : 2042
datum : 6.1.2008 - 18:18:29

Michal 306: Dík za názor. Obávám se ale, že tyhle staré dobré diesely se už dávno přestaly do aut dávat, PSA má už pár let všechno v HDi a jít do rodinného auta z devadesátých let by se mi už dnes nechtělo - bude zas mít jiné problémy, vyplývající z jeho stáří.
29.
Michal 306

Příspěvků : 566
datum : 6.1.2008 - 17:46:13

Asi vsechny prekvapim tim, co napisu,ale uvaha nad naftou neni zase tak spatna, jen by chtelo spise upresnit, co od auta ocekavas, pokud potrebujes auto na bezne jezdeni, couracky do kramu a tak, tak by ma volba byla diesel o obsahu kolem 1,5L ale hlavne bez turba, nepojede to nijak oslnive, ale motor nepotrebuje prakticky zadnou urdzbu a diky malemu vykonu, ma i extremne malou spotrebu a dlouhou zivotnost. Pokud ale chces rodinne auto, na delsi cesty, volil bych neco z osvedcenych motoru, pokud koncern VW, tak 1,9tdi 66kw, nebo neco od PSA, tak 1,9td taktez 66kw, jsou to sice konstrukcne stare motory,ale maji nizkou spotrebu, jsou celkem pruzne (VW zacinaji tahnout uz kolem 1500ot. ale konci na zhruba 2200-2500ot., PSA ma chrakteristiku jinou, zacinaji lehce nad 2000ot. a konci az kolem 3000-3500ot.) PSA ma mirne vyssi spotrebu,ale ma mnohem kultivovanejsi chod a projev ,,Diesel,, je o poznani mensi, navic diky vyssim otackam se s nimi jezdi uz celkem podobne, jako s benzinem. V zadnem pripade bych neposilhaval po malych dieslech s turbodmychadlem a velmi vysokym vykonem, je to vyhnane na ukor zivotnosti, i kdyz spotreba byva stejna, nebo nizsi, nez treba u jiz zminovanych 66kw motoru. Cena provozu a castejsi vymena oleju je dle meho take jen predsudek, bezne se meni oleje po 15 000 km, at na benzin nebo diesel a oleje se daji dneska sehnat za velmi rozumne ceny i do dieselu, tak to je asi tak pro zacatek vse
28. RE: (re:26)
hanzi

Příspěvků : 18581
datum : 5.1.2008 - 18:12:51

Ray...: tak az ty budes jezdit slusne tak dej vedet
27. RE: (re:26)
Jéňa

Příspěvků : 963
datum : 5.1.2008 - 18:06:27

Ray...: Já bych to tedy s repasí po 120tkm neviděl tak žhavě, pokud s ním dobře zacházíš, jak jsi psal, tak vydrží mnohem déle. Celkově si myslím, že pokud budeš jezdit s nafťákem slušně, tak ti najezdí opravdu mnoho desítek tisíc kilometrů bez závad.
Porovnání jízdních výkonů vs objem válců, bych taky neviděl u novějších aut nijak tragicky. Tabulky hovoří jasně a navíc diesláky mají větší kroutící moment, který je u auta "pracanta" důležitý.
Samotná hodnota maximálního výkonu není to nejdůležitější, ale jeho průběh je důležitý. V tomto ohledu jsou nafťáky taky mnohdy lepší.
Samozřejmě je to o každém konkrétním typu motoru ať už je to diesel, nebo benzín.
Podle mě je dnes benzín záležitost spíše řidiče "srdcaře" a nafta je pro řidiče "konzumenta".

Proto i já zastávám názor že nafta patří do kamen!!!
26.
Ray...

Příspěvků : 1489
datum : 5.1.2008 - 17:22:40

no tak kdyz se na to podivam tak vidim ze diesel ma vyssi porizovaci cenu u vyssi naklady na udrzbu (treba casto dieselum odchazi vahy vzduchu slysel sem ze kolikrat kupovali pravuidelne jednou za pul roku novou a kdyz to parkrat vytocis za studena tak ti praskne hlava ani nevis jak rychle) .. ale kdyz se s nim jezdi slusne (neznamena ze nepojedu rychle ale ze to necham ohrat kdyz zastavim nechat ochladit turbo atd.) vydrzi dlouho ... repase turba vychazi s normalni jizdou 120000km. a kdyz pojedes ze nebudes spechat je spotreba schopna slezt mimo mesto na 3-4 litry pri jizde na 5.st a tak kolem 80 bez predjizdeni ... a novy diesely uz ani vevnitr nemaji ten hnusnej zvuk a kolikrat to neni pri zahratym motoru poznat ze je to diesel ... ale zase benzin je mnohem zivejsi a na mensi obsah ma stejny vykon tudiz pojisteni te vychazi lip s benzinem ... je to asi tak 50-50 ja osobne bych se klonil k benzinu protoze je nizsi porizovaci cena a u ojeteho auta mensi pravdepodobnost oprav nez u dieselu .. ale kdybych mel vybirat nove auto tak asi diesel (pokud by to nebylo kabrio!!!!) jinak jsem ale zastance benzinu ..
25.
DOKTOR VW

Příspěvků : 12
datum : 5.1.2008 - 00:00:28

No já beru nafťáky jako pracovní auta a benzínová jako žihadla pro potěšení .Sám mám VW T4 v dieselu,je to pracant. Ale jízda v silném benzínovém cabriu je nádhera.
24. RE: RE: RE: RE: (re:23)
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 4.1.2008 - 19:42:28

Jéňa: Tak to nee, to je Toyotackej motor asik
23. RE: RE: RE: (re:22)
Jéňa

Příspěvků : 963
datum : 4.1.2008 - 19:22:28

Sponik: i to je možné, opravdu to nevím. U Toyoty má označení D-4D, 66kW, 1364ccm.
22. RE: RE: (re:19)
Sponik

Příspěvků : 22405
datum : 4.1.2008 - 19:06:59

Jéňa: ten motor co je v Toyotě byl měl teoreticky být Francouzký PSA tj 1.4 HDi
| | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Stránka byla vygenerována za 0.0276 s.
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
Svářečky | Společenské HRY | Katalog odkazů