Karlos: je to nástupce a dokonce první ročníky 93 se skoro nedaly od 900 II poznat, lišily se skutečně jen detaily
P.S. tady je odkaz na:
http://www.parkoviste.koukej.info/viewforum.php?f=36&sid=bfd9bf330390f1cfd263c92ff82285ae
...největší saab fórum, kde najdeš úplně podrobný informace
Radek127: kufr? kdo by to řešil? nic nevozim uspořádání je trochu jako v tanku, ale to je u sobů dost charakteristická vlastnost...docela rychle se na to zvyká.
Dvoulitr bez turba? nikdy...je to strašně líný
speaker: 900s 2 bez turbíny ale motoricky by to aj ušlo. Jelo to vesměs obdobně jako to mý takže na to jsem si nestěžoval. Spíše to uspořádání toho všeho. Ročník 96. Sedíš v tom jako v tanku . ALe jo, je to zase něco jiného. Líbí se mi stahování střechy... I když na druhou stranu potom kufr neexistuje...
Radek127: jel jsi jedničkou nebo dvojkou? jednička to už je vlastně klasika a u dvojky musíš mít na paměti, že je to 14 let stará koncepce, vlastně starší, páč vychází z jedničky. zas na druhou stranu, některý věci nemaj auta sériově ani teď. ve svý době už sis těžko představil něco lepšího.taky je důležitej objem a turbo nebo neturbo. bez turba je dvoulitr děsně línej.
speaker: to je super pokud ti jde krásně zařadit zpátečka, na což jsem si dlouho zvykal... No, až tak moc rychle jsem si na to nezvykl... Motor byl fajn, to jo... to když do mě někdo narazí, že si to bude do konce života pamatovat a já jen přeleštím nárazník bylo taky fajn... To ostatní mě ovšem až tak moc nenadchlo...
speaker: já sice plno saabů moc nemusím, jenom motory jsou super ale tenhle saabík je luxusní... V neděli jsem řídil 900s cabrio z práblu do Poděbrad... Motor fajn ale kdo vymyslel to zapalování vedle nadzvednuté ruční brzdy...