Přihlášení uživatele
Uživatelské jméno Heslo
Nová registrace >>
Podpořte tento CLUB
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty
 
Právě je on-line 388 kabrioleťáků. Dnes má svátek Miluše, zítra Dominik. Neděle  03. srpna 2025
 
 
Katalog KABRIOLETŮ

Vyber automobilku :

Blížící se k@brioakce  
Cabrio WEEKEND TUŠŤ 2025 (za 40 dnů)
Brno - ukončení sezóny (za 76 dnů)
Zboží v e-Shopu
Heavy T-Shirt
další zboží...Cena : 180,- Kč
Online uživatelé
Partner Cabrio Clubu
Aktuality
Soutěž MOJE AUTO
Zima je na krku a abychom si zkrátili dlouhé zimní večery, vymysleli jsme pro Vás soutěž, u které se zabavíte a máte možnost vyhrát i zajímavé ceny.
více informací... [27.10.2014]
---------------------------------------------------------------
Shrnutí kabriosezóny 2014
Bohužel je tu zase po roce podzim a mnozí z nás i přes krásné Babí léto uložili své Miláčky bez střech k zimnímu spánku a přichází pro ně smutné období bez sluníčka a větru ve vlasech.
více informací... [19.10.2014]
---------------------------------------------------------------
Ukončení sezóny v Brně
Rozloučení s létem 2014 na tradičním místě.
více informací... [04.10.2014]
K@briofóóór

Kázání

Nový farář byl před svým prvním kázáním tak nervózní, že skoro ani nemohl mluvit. Příští neděli, před druhým kázáním, se zeptal přítom-ného arcibiskupa, co má dělat, aby se uvolnil. Ten mu poradil: "Káp-něte si do vody trochu vodky, uvidíte, že po pár hltech budete trochu klidnější."
Farář poslechl a skutečně, cítil se tak dobře, že by dokázal mluvit i ve vichřici. Po bohoslužbě se vrátil do sakristie, kde našel lístek od arcibiskupa:
Vážený Otče:
Příště si nalijte vodku do vody, ne vodu do vodky. V dalším připojuji pár poznámek, aby se neopakovalo to, co jsem viděl na dnešní mši:
- Na okraj kalicha není nutné dávat kolečko citrónu.
- Ty kabinky v boční lodi jsou zpovědnice, ne toalety.
- Snažte se neopírat o obraz Panny Marie, a už vůbec ji nemusíte objímat a líbat.
- Máme 10 přikázání, ne 12.
- Apoštolů bylo 12, ne 7, a žádný z nich nebyl trpaslík.
- Našeho Pána Ježíše Krista a Jeho Apoštoly nenazýváme "JC & His Boys".
- Ježíš Kristus byl pomazaný, nikoliv namazaný.
- Svatému Kříži neříkáme "Velký Téčko".
- David porazil Goliáše prakem a kamenem, není pravda, že by ho "dojebal", ani mu nedal "lekci na kterou do smrti nezapomněl".
- Jidáše neoznačujeme za "zkurveného zmrda".
- Svatého Otce sa nesluší nazývat "Papa Ratzi".
- Bin Ládin neměl prsty v Ježíšově smrti.
- Svěcená voda je na požehnání, nikoliv na osvěžení zátylku.
- Nikdy se nemodlete vsedě na schodech před oltářem.
- Hostie nejsou chipsy, tedy je nepřikusujeme k vínu, ale rozdáme věřícím.
- Věřící vhazují příspěvky do pokladničky dobrovolně, nápis: "Vaše spropitné je můj plat" je tedy na pokladničce zcela zbytečný.
- Hříšníci půjdou do pekla, ne do piči.
- Při otčenáši je možno zvedat ruce k nebesům, ale ne se kývat do vlny.
- Vaši iniciativu, aby si všichni přítomní zatancovali, hodnotím klad-ně, ale dělat vláček po celém kostele, to nemusíte.
DŮLEŽITÉ: Ten, co seděl v koutě u oltáře, a o kterém jste tvrdil, že to je "buzík v sukni" a "transvestita bez mejkapu", to jsem byl já.
Doufám, že do příští neděle tyto nedostatky napravíte. Jinak na dru-hé kázání to bylo celkem dobré.
S pozdravem,
biskup....
Tapety na plochu
další tapety naleznete tady
Statistiky
Clanek

   BMW 645 Ci Convertible

BMW v těchto dnech sklápí střechu. Nový kabriolet BMW 645 Ci Convertible vyjede na silnice 5. ledna. Vůz nabízí dynamické jízdní vlastnosti a elegantně luxusní interiér.

Kabriolet je vybaven motorem 4,4 l V8, který sdílí s BMW kupé šesté řady. Motor dává vozu výkon 325 koní. Rychlost béemvéčka je z bezpečnostních důvodů elektronicky omezena na 249 km/h a zrychlení z 0 na 100 je vůz schopen vyvinout za 6 sekund. Pohon zprostředkovává jedna ze tří 6-ti stupňových převodovek. Jedná se o standardní manuální, automat STEPTRONIC a sekvenční SMG převodovkou inspirovanou řazením v BMW Formuli 1. Dynamika BMW Ci Convertible je spolu s ladnými liniemi podpořena také odlehčenými materiály, kterých bylo užito na podvozku, motoru a dílů karosérie. Díky tomu váží vůz pouhých 1815 kg.

Střecha

Střecha je řešená aerodynamicky, přesto neomezuje prostor hlav pasažérů. Chrání cestující před nepříjemnými hluky z vnějšku, dobře odolává povětrnostním podmínkám a I po jejím sklopení cestující nepociťují téměř žádnou turbulenci ani v rychlost 160 km/h. Střecha se během 20 sekund při rychlosti do 30 km/h ztrácí v krytu a její sklápění může řidič ovládat stiskem tlačítka či otočením klíče ve dveřích.

Luxusní interiér nabízí dostatek místa jak pro pasažéry, tak v zavazadlovém prostoru. Zavazadelník není nikterak krácen o svou prostornost ani po sklopení střechy. Všechna sedadla jsou potažena kůží, přičemž přední sedadla mají v sobě vestavěný tzv. pamatovací systém. Svůj přínos do luxusu přidávají i technologie jako např. vestavěný DVD přehrávač s osmi reproduktory, navigační systém a speciální display zobrazující pro řidiče důležité informace týkající se jízdy.
 

Převzato z Novinky.cz

11.01.2004
Karel Netuka

 [ Zpět ]


Průměrná známka: 3.06
Celkem hodnotilo: 3415
Hodnocení článku:
nejlepší [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] nejhorší
   

Jméno
E-mail
Opiš kód :    
Text
*)
   

 
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2025, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
webhosting: Český hosting | webdesign: pixelservice.com