Blížící se k@brioakce |
|
Cabrio WEEKEND TUŠŤ 2025 (za 29 dnů) Brno - ukončení sezóny (za 65 dnů)
|
|
Aktuality |
Soutěž MOJE AUTO Zima je na krku a abychom si zkrátili dlouhé zimní večery, vymysleli jsme pro Vás soutěž, u které se zabavíte a máte možnost vyhrát i zajímavé ceny.
více informací... [27.10.2014] --------------------------------------------------------------- Shrnutí kabriosezóny 2014 Bohužel je tu zase po roce podzim a mnozí z nás i přes krásné Babí léto uložili své Miláčky bez střech k zimnímu spánku a přichází pro ně smutné období bez sluníčka a větru ve vlasech.
více informací... [19.10.2014] --------------------------------------------------------------- Ukončení sezóny v Brně Rozloučení s létem 2014 na tradičním místě.
více informací... [04.10.2014]
|
|
K@briofóóór |
Taktní muž
Jmenuji se George. Rád bych vám povyprávěl, jak jsem se vypořádal s tímto problémem u
mé ženy Helen. Když jsem se loni rozhodl pro předčasný odchod do důchodu, bylo nevyhnutelné, aby Helen začala pracovat na plný úvazek, kvůli penězům, a abychom si udrželi určitou životní úroveň. Zakrátko na
to,co nastoupila, jsem si začal všímat toho, že stárne. Obvykle se vracím
domů z golfového hřiště ve stejnou dobu jako ona z práce, a i přesto, že ví,
jaký mám hlad, skoro pokaždé mi řekne, že si musí alespoň půl hodiny odpočinout,předtím než udělá večeři. Já na ní ale nezakřičím. Místo toho jí řeknu, aby mě vzbudila, až bude večeře na stole. Většinou obědvám v Grillu v pánském klubu, takže večeřet venku není přijatelné.
Potřebuji přeci nějaké pořádné, doma vařené jídlo, když přijdu. Dříve myla nádobí hned, jak jsme dojedli, ale nyní ho často nechá ležet na stole ještě několik hodin po večeři. Snažím se jí několikrát každý
večer co nejzdvořileji připomenout, že se samo neumyje. Vím, že si toho
velmi cení a je to pro ni motivující, protože ho vždy nakonec umyje, než jde
spát.
Myslím, že další symptom stárnutí je stěžování. Například si stále stěžuje, že je to těžké chodit platit účty během přestávky na oběd. Ale chlapci, bereme si je přeci v dobrém i zlém, takže se na ni jen usměju a nabídnu jí trochu povzbuzení.
Řeknu jí, ať si to rozloží mezi dva nebo tři dny, a tím pádem nebude muset tolik spěchat Také ji připomenu, že to, že občas úplně vynechá
oběd, ji zase až tak neublíží - jestli víte, co tím myslím. Myslím, že
taktnost je jedna z mých velkých předností. Zdá se, že při vykonávání jednodušších prací si myslí, že si potřebuje několikrát odpočinout.Musela odpočívat, i když posekala pouze půlku trávníku. Snažil jsem se
neudělat scénu. Jsem férový muž. Řekl jsem jí, ať si vymačká sklenici čerstvých pomerančů a na chvíli se sedne. A když už si dělá jednu pro sebe, ať mi taky udělá jednu. Vím, že pravděpodobně vypadám jako
svatý,tím jak Helen podporuji. Neříkám, že taková ohleduplnost je lehká.
Pro mnoho mužů by to bylo pravděpodobně velmi těžké a pro některé snad i nemožné. Nikdo neví lépe než já, jak otravná může být stárnoucí
žena. Nicméně, chlapi, jestliže použijete trochu víc taktu a méně kritiky
u stárnoucí ženy, budu považovat čas strávený psaním tohoto článku za hodnotný. Přece si máme všichni pomáhat...
Podepsán George
Poznámka šéfredaktora:
George zemřel náhlou smrtí ve čtvrtek 8.března. Byl nalezen s extra dlouhým 50-ti palcovým šroubovákem Big Bertha zaraženým do jeho
pozadí. Byly vidět pouze 2 palce rukojetě... Jeho žena Helen byla zatčena,ale
porota složená z 12 žen, akceptovala její obhajobu, že si na něj George naneštěstí velmi prudce sedl.
|
|
|
[227] - boledo |
Juraj Boledovic |
|
Datum narození : |
12.01.1969 |
|
Narozen ve znamení : |
Kozoroh |
Město : |
Trnovec nad Vahom |
Telefon : |
+421-908-979654 |
Skype : |
 |
Povolání : |
IT manager |
Datum registrace : 12.07.2005 14:55:50 |
Aktualizováno : 21.07.2008 13:56:03 |
Naposledy viděn : 04.06.2015 07:06:50 |
|
Renault 19 Cabrio |
 |
Rok výroby : |
1993 |
Motor : |
|
Objem : |
1794 ccm |
Počet válců : |
4 |
Palivo : |
benzin |
Výkon : |
66/90 kW/HP |
Kroutící moment : |
148 Nm |
Převodovka : |
5 |
Spotřeba : |
8 litrů/100 km |
Rychlost : |
|
Max. rychlost : |
178 km/h |
Exterier : |
|
Barva : |
seda metal. |
Rozměry : |
4,16/1,69/1,41 (d x š x v) |
Kola : |
Gotti 7J15 |
Pneu : |
Firestone Firehawk 195x50/r15 |
Hmotnost : |
1125 kg |
Interiér : |
|
Počet míst : |
4 |
Velikost kufru : |
255 litrů |
Muzika : |
Head unit Kenwood KDC PSW 9524 + aktivny sub Clarion, v predu 16.5cm komponetne repro Morel Pulse 6.5, vzadu koax Ground zero 100mm |
Střecha : |
|
Typ : |
Sendvicova platena |
Rychlost stažení/natažení : |
:-) s |
Pohon stahování : |
Rucne strucne |
|
|
Další výbava : |
Vyhrievane sedacky som vymenil za nevyhrievane, ale kozenne zo 16v verzie (vdaka ti S3v3n), komplet v elektrike, no a samozrejme windschott (najlepsia vec ktoru som kedy v kabriolete vyskusal) |
|
|
Tuning : |
AL kolesa, sportovy volant, Green Power filter, brzdy ATE Powerdisks, plyno-kvapalinove tlmice DeCarbon |
|
|
Plánované úpravy : |
mozno prestriekanie... ale to az neskor. Stale uvazujem o tom nechat ho v povodnej podobe, aby mohlo byt po rokoch medzi veteranmi (young timer) |
|
Fotogalerie člena |
|
|