Přihlášení uživatele
Uživatelské jméno Heslo
Nová registrace >>
Podpořte tento CLUB
Hlavní stránka Články Členové Fotogalerie Srazy Bazar Fórum Kniha návštěv e-Shop Partneři Download Šifry Odkazy Kontakty
 
Právě je on-line 108 kabrioleťáků. Dnes má svátek Monika, zítra Emil. Úterý  21. května 2024
 
 
Katalog KABRIOLETŮ

Vyber automobilku :

Blížící se k@brioakce  
20. ročník Královického srazu kabrioletů (za 59 dnů)
CABRIO POINT 2024 (za 74 dnů)
Cabrio WEEKEND TUŠŤ 2024 (za 115 dnů)
Zboží v e-Shopu
DVD - 2. ročník Královického srazu kabrioletů - 2006
další zboží...Cena : 220,- Kč
Online uživatelé
Partner Cabrio Clubu
Aktuality
Soutěž MOJE AUTO
Zima je na krku a abychom si zkrátili dlouhé zimní večery, vymysleli jsme pro Vás soutěž, u které se zabavíte a máte možnost vyhrát i zajímavé ceny.
více informací... [27.10.2014]
---------------------------------------------------------------
Shrnutí kabriosezóny 2014
Bohužel je tu zase po roce podzim a mnozí z nás i přes krásné Babí léto uložili své Miláčky bez střech k zimnímu spánku a přichází pro ně smutné období bez sluníčka a větru ve vlasech.
více informací... [19.10.2014]
---------------------------------------------------------------
Ukončení sezóny v Brně
Rozloučení s létem 2014 na tradičním místě.
více informací... [04.10.2014]
K@briofóóór
"Tamten člověk udělal hodně pro divadlo."
"Napsal něco, nebo to je herec?"
"Ne, vymyslel nešustivé obaly na bonbóny!"
Tapety na plochu
další tapety naleznete tady
Statistiky
Clanek

   První snímek nové Mazdy MX-5!

Tajemství konečně odhaleno! Mazda vyšla s pravdou ven v oficiální tiskové zprávě, že na březnovém ženevském autosalonu představí novou generaci jedinečného roadsteru MX-5.

Nová Mazda MX-5
První oficiální snímek nové Mazdy MX-5
Na světlo světa tak přijde v pořadí už třetí generace oblíbeného vozu, jehož majitelé milují pro opravdové požitkářství při nespoutané jízdě s větrem ve vlasech. Historie modelu začíná v roce 1989, kdy sjel první exemplář z montážních linek a tehdy ještě ani představitelé mazdy netušili, jak úspěšný model vznikl. První generace vydržela na trhu až do roku 1998, kdy byla nahrazena novým typem s jednou výraznou změnou – přední světlomety už se nevysunovaly z přední masky, ale byly nahrazeny klasickou koncepcí. Výhoda této změny spočívala ve snížení hmotnosti a zvýšení bezpečnosti v případě srážky s chodcem.
 

Zápis MX-5 do Guinessovy knihy rekordů

MX-5 2004
Současná generace Mazdy MX-5
Současná generace, prodávaná od roku 1998, prošla jedním faceliftem v roce 2001 a především zaznamenala jeden zápis do Guinessovy knihy rekordů. Stala se totiž nejrychleji prodávaným dvousedadlovým automobilu se stahovací střechou. Od svého uvedení v roce 1989 se MX-5 totiž prodalo už více než 700 000 kusů, když jubilejní model s číslem 700 tisíc vyjel slavnostně z japonské továrny Ujina 5. března 2004.

Podoba nové Mazdy MX-5 je prozatím pořád zahalena rouškou tajemství, automobilka zveřejnila pouze fotografii částečně zakrytého vozu. Podle představitelů značky půjde o dalšího představitele jednotného stylu Zoom Zoom, s nímž přišla ke značce Mazda opět zajímavá kreativita po krátkém období konzervativního designu. Převratné změny však u oblíbeného vozu nemůžeme čekat, to by byli tvůrci sami proti sobě. Podle kusých informací, zveřejněných automobilkou, dojde u nové generace k posunu designu k agresivnějším a sportovnějším křivkám, v interiéru se dočkáme nových kvalitnějších materiálů a přepracované přístrojové desky.

Pod kapotou i dieselový motor

Nová Mazda MX-5
Špionážní fotografie nové Mazdy MX-5
Zvýší se také tuhost karoserie pro ještě lepší jízdní vlastnosti, brzdy budou posíleny spolu se zvýšením jejich účinnosti a motory projdou modernizací, po níž nabudou vyššího výkonu a příznivějších emisí. Současná nabídka motorů pro český trh zahrnuje pouze jeden agregát 1,8i o výkonu 107 kW (145 koní), k němuž je možno zvolit pěti nebo šestistupňovou manuální převodovku (od 849 000 Kč). Na německém trhu je MX-5 k dispozici i s motorem 1,6 l o výkonu 81 kW (110 koní) a v Americe dokonce seženete tento roadster s přeplňovaným motorem 1,8i o výkonu 178 koní. Nová generace však dostane pod kapotu i dieselový agregát, nabídka manuálních převodovek s pěti nebo šesti stupni zůstane zachována. Výroba Mazda MX-5 odstartuje ještě v tomto čtvrtletí.

Zdroj : www.TipCars.com

09.02.2005
Michal Bartoň

 [ Zpět ]


Průměrná známka: 3.02
Celkem hodnotilo: 2998
Hodnocení článku:
nejlepší [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] nejhorší
   

Jméno
E-mail
Opiš kód :    
Text
*)
   
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Mazda. Sponik 04.12.2006 18:43:36
kuwa jaktože jsme na tenhle článek narazil až ted :-( někde se stala chyba
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky BMW. snoop 19.07.2005 18:37:58
no ja mazdy nemusim......
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Renault. Scooty 14.02.2005 06:59:21
vic fotek je na www.miata.cz ;o)
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Ford. Newmik 12.02.2005 16:56:36
caddy:chce to vic fotek a paradni lak...jinak pro retro sem i ja ;-)
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Chrysler. Caddy 12.02.2005 08:59:16
Newmik: vsak Ty jsi taky muj clovek :))) Jeste neni uplne odkryta, uvidime...ja bych rekl, ze to vypada na navrat k designu te stare rady a pro retro ja vzdy najdu smysl...i kdyz je fakt, ze zatim vypada divne :))
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Ford. Newmik 11.02.2005 22:19:54
presne tak, naftak domu nesmi, si muj clovek caddy, tahle nova mx-5 se mi moc nelibi, stavaji model je hezci...snad az budou lepsi fota
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Chrysler. Caddy 11.02.2005 21:04:55
Cabrio: joo, tak to uz zni daleko lepe :)))
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Peugeot. Cabrio 11.02.2005 16:08:33
Mazda ma predstavit co nevidet novy doadster primo vychazejci z Mazdy RX-8 melo by to nest oznaceni RX-7 a ma to mit wankeluv motor. Co nevidet o tom prinesu clanek tak se teste
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Chrysler. Caddy 11.02.2005 09:04:29
...samozrejme musi byt to "i" cervene...a kdo ma cervene i "D", tak je buh :)))
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Chrysler. Caddy 11.02.2005 09:03:55
Ja jsem teda uplny extrem, ja bych si v petroleji nekoupil ani rodinny vuz...ma to kratsi servisni intervaly, drazsi dily, je to poruchovejsi....kdepak...to se nevyplatilo, ani kdyz byla nafta levnejsi, natoz ted...jo a jeste jsou dyzly drazsi nez benzin...jen proto, ze je to moda, a ktery chuj nema TDi, tak je OUT.. :)))
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Ford. PacBoy 10.02.2005 16:54:18
jako by mi tady nekdo mluvil z duse ... kdyz budu chtit neco vetsiho nebo rodinneho, klidne si koupim dYzla (i kdyz pri dnesnich cenach je to asi i zbytecne), ale kdyz sportak popripade kabrio - tak k dYzlu ani necuchnu ... ;o))))))
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Ford. Bendík 10.02.2005 12:09:55
V tom sem taky staromodní.Sporťák má mít benzín-už jen z principu a tradice-vysoké otáčky jsou víc cool než "mohutný" zátah od nízkých otáček (aspoň já to tak cítím)
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Chrysler. Caddy 10.02.2005 11:37:21
Master_Tom: no s tou amerikou jsi me dostal...tam by tak nekdo koupil osobaka s dýzlem :)) Tam je to dokonce v nekterych statech zakazany :))) Mne teda petrolejka taky nesmi do baraku :) (oko jsme ochotny primhourit u BMW, ale cabrio bych si nekoupil s naftou ani od nej)..
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Ford. Budulman 10.02.2005 11:16:35
Koukám, že to maj stejně ještě nějaký zakrytý :-( Určitě bych si dal říct :o))
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Peugeot. Master_Tom 10.02.2005 11:02:39
Caddy: Proč, kdo chce dýzl má ho mít. Dneska už je to ale zbytečné, protože cena nafty je na stejné úrovni jak benzínu, i když v americe to může být pořád ještě jinak. Navíc dnešní Turbodýzly ani nepoznáš, že máš nafťák :-)
Tento kabrioleťák si jezdí ve voze tovární značky Chrysler. Caddy 10.02.2005 08:57:19
pekny, pekny....teda az na ten dýzl.... :)

 
Hlavní stránka | Články | Členové | Fotogalerie | Srazy | Bazar | Fórum | Kniha návštěv | e-Shop | Partneři | Download | Šifry | Odkazy | SMS | Kontakty
© 2004 - 2024, Cabrio Club - všechna práva vyhrazena, optim. roz. 1024x768 | ISSN 1214-9470
webhosting: Český hosting | webdesign: pixelservice.com