Blížící se k@brioakce |
|
Brno - zahájení sezóny (za 14 dnů) Prostě setkání kabrioletů u Semil (za 104 dnů) Cabrio WEEKEND TUŠŤ 2025 (za 174 dnů)
|
|
Aktuality |
Soutěž MOJE AUTO Zima je na krku a abychom si zkrátili dlouhé zimní večery, vymysleli jsme pro Vás soutěž, u které se zabavíte a máte možnost vyhrát i zajímavé ceny.
více informací... [27.10.2014] --------------------------------------------------------------- Shrnutí kabriosezóny 2014 Bohužel je tu zase po roce podzim a mnozí z nás i přes krásné Babí léto uložili své Miláčky bez střech k zimnímu spánku a přichází pro ně smutné období bez sluníčka a větru ve vlasech.
více informací... [19.10.2014] --------------------------------------------------------------- Ukončení sezóny v Brně Rozloučení s létem 2014 na tradičním místě.
více informací... [04.10.2014]
|
|
K@briofóóór |
Povídá jeden kolega druhému:
"Máš na drátě tchýni."
A ten na to:
"Telefonuje nebo visí?" |
|
|
Bleskovka
VALTR OffROAD Maraton Šternberk aneb jak jsme papali bláto
Odjakživa mě přitahovali koně. Ti živí i ti pod kapotou. Zatímco živého jsem si nepořídila(zatím), šemíky dusající v motorech mých vozů ovládám už přes dvě desítky let. Najezdila jsem v rámci služebních i soukromých cest pár set tisíc kilometrů a pokládám se za docela slušného řidiče. Podívanou na mistry volantu ale neodmítnu nikdy.
A tak jsem se v sobotu vypravila spolu se synátorem a pár kamarády na OFFROADY do Šternberka. Zatímco dopoledne se po trase proháněly motorky a čtyřkolky, odpoledne patřilo mým favoritům.
Přijeli jsme ve chvíli, kdy se tlupa rozdováděných bugyn a teréňáků vydala na pětihodinový maratón. Místní tankodrom byl skvěle připraven, takže zářivé barvy strojů jsme viděli jen na startu. Pak se pomalu měnily v koule bláta.
K vidění byly klasiky jako Jeepy, Nissany či Suzuki, pochopitelně v terénních úpravách, ale také něco, co zvukem představovalo přistávající letadlo a co jsme si pojmenovali – Dlouhej čumák. Pětikilometrový okruh jsme prošli skoro celý a všude fotili a natáčeli – ponejvíce koho jiného, než Dlouhána, kterému pod čenichem duněl 4,2litrový motor z Audi V8.
Na okruhu čekaly offroudy nejen zdánlivé rovinky, kde se ke slovu dostávali ti sice slabší, ale rychlejší a pohyblivější, ale i skutečné lahůdky. Bahenní koupele, do nichž zapadali méně zruční řidiči až po nápravy a kde pomohla jen síla přistaveného traktoru. I zde se projevilo silné srdce Dlouhána – napřed se pokusil auto, uvízlé ve vyjeté koleji vytlačit, pak řidič pocouvl a projel snad půlmetrovou vrstvou bahna bez sebemenší pomoci. Vysloužil si tak bouřlivé ovace přihlížejících, které za odměnu pokropil sprchou létajícího marastu.
Ne, že by ostatní nebojovali, na tankodromu se prokázaly kvality mužů, sedících za volanty. Jen na jejich řidičském umění totiž závisel úspěch celého týmu.
Chlapi v kabině “Dlouhého čumáku“ prokázali své kvality. ES OFF ROAD TEAM Plzeň dokázal v průběhu pěti hodin absolvovat okruh celkem 34x a letošní první závod offroadů vyhrát.
Domů jsme jako koule bláta přijeli i my. Ještě druhý den jsem si seškrabovala zbytky bláta z brýlí a synátor čistil mobil. Stálo to ale za to. Mám novou galerii fantastických fotografií a za úkol nastudovat cestu do Sedlčan. Tam se totiž pojede 19. dubna další závod seriálu. Dlouhej čumák pojede taky...










03.04.2008 bereta
|