Blížící se k@brioakce |
|
Nejsou žádné blížící se k@brioakce. |
|
Aktuality |
Soutěž MOJE AUTO Zima je na krku a abychom si zkrátili dlouhé zimní večery, vymysleli jsme pro Vás soutěž, u které se zabavíte a máte možnost vyhrát i zajímavé ceny.
více informací... [27.10.2014] --------------------------------------------------------------- Shrnutí kabriosezóny 2014 Bohužel je tu zase po roce podzim a mnozí z nás i přes krásné Babí léto uložili své Miláčky bez střech k zimnímu spánku a přichází pro ně smutné období bez sluníčka a větru ve vlasech.
více informací... [19.10.2014] --------------------------------------------------------------- Ukončení sezóny v Brně Rozloučení s létem 2014 na tradičním místě.
více informací... [04.10.2014]
|
|
K@briofóóór |
Představte si veliký, obrovský mnohopodlažní supermarket v USA,ve kterém dostanete všechno. Šéf přijímá nového prodavače, s tím, že jej vezme na zkušební dobu, aby viděl, jak se osvědčí.Po zavírací hodině si jej zavolá do kanceláře.
"Tak kolik jste dnes měl zákazníků?"
"Jednoho, šéfe."
"Cože!? Jednoho? Naši prodavači udělají průměrně šedesát až sedmdesát
zákazníků denně! Co jste celý den dělal!? A kolik jste vlastně utržil?"
"Tři sta osmdesát tisíc dolarů."
Šéf zalapal po dechu."Tři sta osmdesát tisíc? Proboha, co jste prodal?"
"No, první jsem prodal malinký háček na ryby. Pak jsem zákazníka přesvědčil, že by si mohl vzít ještě i střední a velký háček. Pak
jsem ho přesvědčil, že by si měl vzít i nějaký vlasec a k němu jsem mu prodal tři pruty - malý, střední a veliký. Dal jsem se s ním do
řeči, zeptal jsem se, kde bude rybařit. Povídal, že na mysu, dvacet mil na sever. Tak jsem mu prodal ještě pořádnou větrovku, nepromokavé kalhoty a gumáky, protože tam dost fouká. Přesvědčil jsem ho, že
na pobřeží neberou, tak jsme šli vybrat motorový člun. Pak jsem se ho zeptal, co má za auto a vylezlo z něj, že dost malé, člun by na něm
nemohl odvézt. Tak jsem mu prodal ještě přívěs."
"A tohle všechno jste prodal člověku, který si přišel koupit jediný háček naryby!?"
"Ne. On původně přišel koupit vložky pro svoji ženu. Tak jsem mu navrhnul, že když si teda o víkendu nezašuká, že by si mohl zajít
aspoň na ryby." |
|
|
Clanek
Zákon a trest - přísnější a vyšší
Nad dodržováním předpisů budou bdít kromě policistů ČR i strážníci Městské policie. Zákon je jedna věc, ale jeho dodržování věc druhá. Nebude jenom nástrojem ke snadnějšímu plnění nejen státní pokladničky? O názory a zkušenosti jsme požádali Zdeňka Bambase - ředitele Dopravní policie ČR.
Ministerstvo
dopravy má velice ambiciózní představu a sice, že se díky novému zákonu sníží
úmrtnost na našich silnicích do roku 2010 na polovinu. Myslíte, že se to podaří?
Může se to podařit. Už nyní - od první akce „Kryštof“ v září 2003 - neustále
klesá počet usmrcených. V roce 2004 zemřelo do 24 hodin po nehodě 1 215 osob,
což bylo o 104 méně než v roce 2003. Do konce srpna 2005 to bylo za stejné
období proti loňsku o 59 méně, tedy pokles o téměř 8 %. Naši řidiči nejsou
nenapravitelní a hrozba tvrdších sankcí zabere i na ty otrlejší.
Do Evropy se přesto řítíme velmi rychle, ale zároveň
bravurně, technicky a hlavou. Nicméně vychovává se i příkladem. Klidná a
poslušná jízda našich sousedů nemusí jenom dráždit - je náš zákon v tomto ohledu
srovnatelný.
Současný platný zákon je tak trochu sbírkou schválností, nový sice řadu věcí
řeší, ale pan ministr Šimonovský už připravuje zákon zcela nový. Některé
přežívající chyby zákona jsou až kuriózní. Tak například řidič vozidla s
předností v jízdě není povinen podrobit se dechové zkoušce ani odběru krve na
alkohol, takže opilému záchranáři teoreticky nic nehrozí. Je mi také líto, jakým
způsobem byl vyslyšen požadavek Policie ČR na výjimku ze zákazu stání. Někdy,
třeba při měření rychlosti, potřebujeme zákon porušit a stát s vozidlem na
„zebře“, někdy na chodníku nebo na dálnici. Novela zákona nám dává generální
pardon z celého § 27, který zakazuje zastavení a stání, budeme tedy moci
zastavit a stát třeba na železničním přejezdu.
V souvislosti s výsluhami, odchodným a novým zákonem lze
předpokládat, že budete mít více práce pro méně lidí. Počítáte s náborem mladých
policistů?
Nepředpokládáme nikterak dramatický vývoj. Policisté odcházející kvůli novému
služebnímu zákonu jsou, respektive budou problémem. Je to ale problém Policie ČR
a jsem přesvědčen, že si ho vyřešíme tak, aby občan nic nepoznal. Předpokládáme
také, že u nás v polovině roku 2007 - po ukončení střežení hranic - posílí
dopravní službu někteří příslušníci pohraniční policie. Řadu přestupků bude nově
řešit i Městská policie, která se už vybavuje radary. Lze tedy očekávat, že více
přispěje k bezpečnosti a plynulosti silničního provozu.
Sankcím se každý bude chtít vyhnout. Jaká chystáte
protikorupční opatření?
Existuje, a připravuje se řada opatření. Základem bude monitoring, hlasový i
obrazový, veškerého dění na silnici, ostatně i policista musí být chráněn.
Rovněž technické prostředky, které Policie ČR používá mají svůj mozek a paměť a
o tom, co se na silnici odehrálo, umějí vypovídat. Škoda že naše legislativa
zatím neumožňuje praxi například z Velké Británie, kde je země poseta
automatickými kamerami a měřiči rychlosti a celý penalizační systém funguje
téměř sám bez lidské obsluhy. A automat se uplácí těžko…
Zdroj: Svět motorů č. 41/2005 12.01.2006 Jan Marek
Průměrná známka: 2.92 Celkem hodnotilo: 2346 | Hodnocení článku: nejlepší [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] nejhorší |  |
|